Me n myself
  • Home
    • Version 1
  • Download
  • Social
  • Features
    • Lifestyle
    • Sports Group
      • Category 1
      • Category 2
      • Category 3
      • Category 4
      • Category 5
    • Sub Menu 3
    • Sub Menu 4
  • Contact Us
OMG...i really hate them..s****d people..ah...........i'm starting to hate my job..its all because of this s****d people...you guys are simply jokers!!DAmn...Today is Friday, but yet i have to say something that will makes me regret later..Im so pissed off!!!s****d people...s****d jokers....dont you dare to mess around with me..Sakit tul hati ni..nak ugut-ugut aku lak..WTDuck..you have requested to do your job, just do it,its not that you wont get paid kan..ko ingat aku b****h and didnt realize that you are actually try to take advantage..then,they have to pay you more..oh..tolonglah..reaeki yang nak bagi anak isteri sumai makan biarlah dari Sumber2 Halal ok..bkn dari ambil kesempatan..you're just B******..oh no..i dont know what else to say..then main perli2 aku x angkat telefon..da HP aku rosak bongok last week..lagipun aku malas nk dengar suara ko yang mcm katak puru bawah tempurung..ong..ong..marah2 aku...aku customer la wei..customer is always right..you better treat your customer good or they wont get back to you later..aku x peduli...jap lagi aku nak call lagi satu contractor..lantak ko la..da pandai demand.ko ingat ko sorg je ada company..bodoh..because of you,i have to treat my customer lak teruk...oh..you are just ^^$%^$&**&#&^..Damn..

Firefly out with anger...


Astaghfirullah..Astaghfirullah..Ya Alllah, berikalah hamba-Mu ini sedkit kesabaran dan kau permudahkan jalan bagiku Ya Allah..Hanya pada-Mu aku meminta..Sesnggguhnya Kaulah Maha Pemurah dan Maha Mengasihani..Kau Ampunkahlah dosa-dosaku Ya Allah..Amin..
Good Morning Sunshine..he...Assalamualaikum semua...Excited sungguh ari ni...he..sbb nk blik rumah ku syurga ku...yeah!!cepatlah sikit kul 5.30 ptg...hahaha...keje pun x start lagi da nk kul 5.30..mimpilah..

semalam g jln2 ngan my housmates anis n afzan kt Jusco...si Afzan kata nak g beli T-shirt baru..al-maklumlah..drg nk p bercuti kt Krabi, Thailang this weekend..Saya?he..x mau la ikut..sbb saya seriau sikit ngan laut ni...sbb saya selalu mimpi tsunami..huhu...Scary tul...hu..

Sambil menunggu si afzan g cari baju kt Brands Outlet..saya ngan anis lepak2 kt kerusi try kasut..tgh borak2..sekali nmpak rak selipar..2 slipers for RM40..he...Anis g usha2..dia berkenan lak..kalau nk beli satu,RM25...better beli dua kan...dia pn punya la pujuk saya beli lagi satu..saya pun tengok2 la...mcm berkenan je..he..lagipun mmg da lama x beli sliper perempuan ni..asyik pakai Crocs je kan..apa lagi rembat la satu..nge..tu la kejenye..da nama pun perempuan..sales je..ada je la benda nak beli..he..


Da lepas ktrg bayar..cari blik Afzan...dia kata dia x nk beli lak..sbb da jumpa dua..lagi satu tak tahu nak amik mana..boleh x?he..keje saya ngan anis, tanya dia mana 2 t-shirt yang dia berkenan tu,dia p tunjuk...ktrg ckp.."hah,amik je..lagi 1, biar ktrg yang pilih."..he..sekejap je..dapat la lagi satu..nge..kan senang...

* tgh berdoa petang ni x hujan..sbb nk drive blik KL...hu..Amin..

Ok lah firefly out...

And for now..


Rossa - Atas Nama Cinta


Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta
Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta
Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta
Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta
haha..Jejoh x? da hampir 3 bulan umur si Princess tu..tp Cik Puan empunya Princess tak reti2 nak pump tyre Princess..hua..mcm mana ni..pening kepala..pagi tadi,kuar je dari rumah,tgk tyre macam puntured je..so saya pn kata..pergi pam tayar dulu la..singgah la kt Petronas yang ada kt Gelang Patah ni...hu...p sana,kena tunggu..ramai lak orang nak pam tyre pagi2 ni..da sampai turn saya...berkobar-kobar la nak pam..dah set pressure...masuk kan la dlm punat tyre tu...tekan2..rasa mcm angin keluar..x masuk pun..hu...adush belakang ramai lagi orang ni..apa la pam ni..sepatutnya masuk angin,ni x angin keluar pulak..hu..saya pn asal ok je la..saya pn singgah kt kedai Mesra Petronas nk beli air kotak milo..saya keluar je dari kete,tgk tyre tu macam puntured je..hu..bkn ke da pam tadi..adush ..mcm mana ni?da la nk dkt kul 8..nanti lambt masuk keje..saya pn kata..xpela p Shell jap lagipun alang-alang isi la minyak sekali..punye la pusing jauh..sampai sana..tengok ramai orang da que kt situ..adush...pening2..yang kelakor ye...uncle chinese yang que blkg saya kt Petronas pun ada..AIK??rosak ke sebenarnye kt Petronas tu kan??entah..petang ni nak try la lagi sekali..kalau xle,saya nk p je kedai tayar mintak tolong dorg pam kan..he..boleh x?boleh lakan..he..
betul la orang lelaki selalu cakap,perempuan ni pandai bawak kereta je..maintenance?hancusss..haha..tp x semua kan..

ok la firefly out..ada meeting..
he..da 3 malam berturut-turut menu dinner saya ialah MAGGI ayam+Telur Ayam+cili padi...hmm sedap..saya memang ada habit..iaitu makan Maggi..dia ada musim tau..kekadang tetibe je nak makan maggi setiap hari..he..ntapi bagus gak kan,sbb dapat save duit..nge~tp org kata mkn Maggi x elok..hu..Mee Segera kan,mesti la ada side effet nye..hu..tu la mak da pesan kalau nak makna Maggi sekali sekala tu xpe la..ni anak dia degil,nk wat mcm mana kan...


He..simple je..nk rasa?masak sendiri nye..

Jadilah labu..
Masa duk kt rumah dulu,mak saya selalu beli Maggi Ayam sebab mak saya kan jaga anak orang..kekadang,bebudak kan ada mood gak,x nak makan nasi,so mak saya kekadang masakkan Maggi Ayam je la untuk dorg..Kekadang je tau..jarang sangat..beli sebungkus ada 5 maggi tu, satu dorg makan,yang lain saya la makan..nge~`ada pernah sekali saya gembor(punggah) barang kat dapur sbb nak cari beg plastik,he..tetiba terjumpa MAGGI..jeng.jeng.jeng..saya Tanya mak saya "Mak,kenapa Maggi mak letak kat sini?", jawapan mak saya ialah.."mak saja je sorokkan,sbb ko tu antu sangat Maggi..nampak aje je ko ek..da sorok pun leh jumpa.."..saya pun."erk..sampai ati mak..hu"..tapi saya tahu n faham yang mak saya buat semua tu demi kebaikkan saya..Every single Mak in the world, hope for something good for their children kan..Ude paham mak..dont worry..I luv U so much too..he..

Okla Firely out..

And for today.. Nak classic sikit..he

Dancing Queen Lyric by Abba

You can dance, you can jive, having the time of your life

See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
Friday night and the lights are low
Looking out for the place to go
Where they play the right music, getting in the swing
You come in to look for a king
Anybody could be that guy
Night is young and the music’s high
With a bit of rock music, everything is fine
You’re in the mood for a dance
And when you get the chance...
You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
You’re a teaser, you turn ’em on
Leave them burning and then you’re gone
Looking out for another, anyone will do
You’re in the mood for a dance
And when you get the chance...
You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen


Lambatnya masa berlalu hari ni...Kruk...perut da berbunyi lapar ni...pedih gila perut menhan lapar...hu...al maklumlah x breakfast...he tipu je...pagi tadi da breakfast biskut Chipsmore, Sekejap ada Sekejap takde...he...yela da masuk perut memang la xde kan..abes satu bungkus Chipsmore selamat dalam perut..he..saya kurang sikit makan bisku tau....yang masuk sikit ngan tekak saya..Chipsmore je la..yang lain..sebiji pn susah nak telan..saya ada kawan baik masa kat sekolah menengah,dia suka sangat makan biskut..she even love biscuit more than nasi tau..aneh tul dia kan..he..tp saya ttp suka kawan ngan dia...kalau rajin,leh la singgah blog dia..."Thru my Window"..not my window tau..her window..she is very good in writing..so kalau ada sape2 nk offer dia jadi journlist..boleh aje..

Sementara menunggu kul 1 ni..sempat lah saya meninjau-ninjau blog orang lain..suka je tengok blog org lain..macam cantik n tersusun je..saya punya blog..hahaha..pepaham je la kan..haha..jadila kan..tu la Bahasa Melayu berterabur tapi berangan nak buat blog..ni x bermaksud English saya bagus tau..saya memang kureng sikit dalam Bahasa2 ni...he...

Sekejap je kan da bulan December..pejam celik da setahun..huwa..tahun depan da 24..pakwe pun xde lagi..opps..he..abaikan ekk...da boleh start thinking for azam baru ni..lagipun minggu depan da Awal Muharram kan...so saya ada balance 6 hari lagi untuk fikir Azam Tahun Baru..yeah..yang lain pun meh la sama2 kita pikir ye...

Firefly out..Dah kul 1..nak g makan..lapo..he..jemput makan nye semua..

And For Now..

Somewhere over the rainbow


Somewhere over the rainbow

Way up high
There's a land that I heard of once in a lullaby
Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true
Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
A way above the chimney tops
That's where you'll find me
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then oh why can't I?
If happy little blue birds fly beyond the rainbow
Why oh why can't I?


he..smlm baru buat status nk wat siaran tergendala sbb HP rosak kn,tetiba balik rumah,HP saya da ok..huh?Miracle x?nampak gaya mcm HP ni x setuju je saya rehat dari ber"blogging"..he...so...pagi2 ni..semangat nak update blog...lalala..YEAH!!

Saya sampai je ofis pagi ni,saya dengar bos-bos saya tengah cerita pasal harga minyak RON97 naik 15 sen lagi..HUH??sekejap je naik lagi..ari tu kan baru naik 5 sen, ni naik 15 sen..hmm..pokai la macam ni..mula-mula saya memang pakai RON97,sbb ramai orang nasihatkan saya, RON97 is better for you engine..haha..mcm iklan minyak lak..lepas tu saya tukar ke RON95,sbb angah saya kata..xpela..kita bknnye banyak duit..pakai jela RON95..lagipun ada org tu kata saa berlagak kaya masa saya pakai RON97..tahula kan saya x kaya..dia je yg kaya..tp jgn lah hina saya mcm tu..xdela kan,saya sedar diri, ..sbb Arwah Abah saya da didik saya..jangan membazir..beli apa yang keperluan bukan kehendak..so,kita sebagai org yang x berapa kaya,redha je la kan..tp saya tetap benci orang kaya yg berlagak nak mati,especially those yang berlagak dengan harta benda dia..then hina orang2 yang x berapa kaya..hidup kan ibarat roda..sekejap kat atas,sekejap kt bawah..biar miskain harta,jangan miskin budi bahasa...ceh..maju betul bahasa Melayu saya sekarang..

Bila la isu minyak ni nak habes kan..hmm..
okla..back to the topic..

Starting from 1 December 2010,
  1. Petrol RON 95--> Harga lama - RM1.85 seliter. (tidak berubah)
  2. Petrol RON 97-->  Harga lama-RM2.15 seliter. (Naik 15 sen {Harga baru RM 2.30 })
  3. Diesel--> Harga lama -RM1.75 seliter.(tidak berubah)
So kepada sesiapa yang x berapa kaya macam saya, saya sarankan pakai je la RON95 sblm ada org kaya ckp kita berlagak..tp,x salah pun kan nk melabur untuk perkara yang baik kan..da RON97 bagus..xpe la bayar lebih kan..anda semua mesti ada pendapat masing2 btul x,so x kisah la kan..

*psst: saya dengar harga rokok pun naik...hmm..so katakan la "TAK NAK" pada merokok..

 Okla, firefly out..

And for now,

Lirik This Love by Maroon 5..
(Credit to: http://artists.letssingit.com/maroon-5-lyrics-this-love-5rrdtq7)
I was so high I did not recognize

The fire burning in her eyes
The chaos that controlled my mind
Whispered goodbye as she got on a plane
Never to return again
But always in my heart
Oh!
This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
And I have no choice, cause I won't say goodbye anymore
ooo! ooo! ooo!
I tried my best to feed her appetite
Keep her coming every night
So hard to keep her satisfied Oh!
Kept playing love like it was just a game
Pretending to feel the same
Then turn around and leave again
Bada boo!
This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
And i have no choice, cause I won't say goodbye anymore
Ooo! Ooo! Ooo!
I'll fix these broken things
Repair your broken wings
And make sure everything's alright
(it's alright, it's alright)
My pressure on your hips
Sinking my fingertips
Into every inch of you
Cause I know that's what you want me to do
This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before ohohohoh!
Her heart is breaking in front of me
And I have no choice, cause I won't say goodbye anymore
This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before
And My heart is breaking in front of me
And she said goodbye too many times before ohohohoh!
This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before (yeah)
Her heart is breaking in front of me (yeah)
But I have no choice, cause I won't say goodbye anymore
(fade out)





Dengan mohor besar Raja-raja..

Saya isytiharkan..

Blog ini akan tergendala buat masa ketika atas sebab-sebab tertentu..

*psst:sebenanye empunye tuan blog x de mood sbb HP dia rosak..nge~~

Firefly out..

And for now..

Spongebob Squarepants..

Are ya ready kids?


Aye, Aye captain!
I can't heeeaaar yooouuu!
AYE, AYE CAPTAIN!
oooooooooooo.........
Who lives in a pineapple under the sea?

Sponge Bob Square Pants!

Absorbent and yellow and porous is he.

Sponge Bob Square Pants!

If nautical nonsense be somethin' ya wish.

Sponge Bob Square Pants!

Then drop on the deck and flop like a fish.

Sponge Bob Square Pants!
Ready?

Sponge Bob Square Pants,

Sponge Bob Square Pants,

Sponge Bob Square Pants,
Sponge Booob Square Paaants!
Ah Ha Ha, Ha Ha Ha, Ha, hArgh wh..arire..Ha arrrigh.


Newer Posts Older Posts Home

Total Pageviews

ABOUT ME


Roughmarker Regular
WELCOME TO MY BLOG

HAPPY READING

Life is too short to wake up with regrets. So, love the people who treat you right. Forget about those who dont. Believe everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would e likely be worth it- Harvey Mackay

SUBSCRIBE & FOLLOW

POPULAR POSTS

  • The Kitchen Musical-Kipas Susah Mati-
  • Hotline Service Maxis&Celcom -Seriously WT#
  • Me n Azam 2011
  • Merapu di pagi hari...lalalala..
  • Princess collection : Princess III
  • re: I need social traffic fast
  • This is ME..
  • Oh Usb berukband-kerna jariku begitu berharga
  • Wordless Wednesday #3 : Black & White- Classic!! Bandung trip sneak peak!!
  • Art n talent

Categories

  • Myself 172
  • chetacooking 9
  • homecook 5
  • recipe 5
  • foodblogger 3
  • Zufik short note 2
  • foodie 1

Advertisement

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.

Report Abuse

About Me

My photo
Zue_ita
View my complete profile

Followers

Search This Blog

Blog Archive

  • ▼  2024 (1)
    • ▼  June (1)
      • ▼  Jun 25 (1)
        • Collaboration request
  • ►  2023 (1)
    • ►  March (1)
      • ►  Mar 15 (1)
  • ►  2022 (5)
    • ►  December (1)
      • ►  Dec 26 (1)
    • ►  May (1)
      • ►  May 22 (1)
    • ►  April (1)
      • ►  Apr 17 (1)
    • ►  March (1)
      • ►  Mar 13 (1)
    • ►  January (1)
      • ►  Jan 12 (1)
  • ►  2021 (20)
    • ►  December (2)
      • ►  Dec 16 (1)
      • ►  Dec 13 (1)
    • ►  September (1)
      • ►  Sep 14 (1)
    • ►  August (3)
      • ►  Aug 18 (1)
      • ►  Aug 15 (1)
      • ►  Aug 01 (1)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 17 (1)
    • ►  June (1)
      • ►  Jun 10 (1)
    • ►  May (2)
      • ►  May 20 (1)
      • ►  May 07 (1)
    • ►  April (2)
      • ►  Apr 25 (1)
      • ►  Apr 05 (1)
    • ►  March (3)
      • ►  Mar 28 (1)
      • ►  Mar 20 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
    • ►  February (3)
      • ►  Feb 17 (1)
      • ►  Feb 10 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (2)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 12 (1)
  • ►  2020 (80)
    • ►  December (5)
      • ►  Dec 31 (1)
      • ►  Dec 27 (1)
      • ►  Dec 20 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 03 (1)
    • ►  November (2)
      • ►  Nov 29 (1)
      • ►  Nov 19 (1)
    • ►  October (4)
      • ►  Oct 26 (1)
      • ►  Oct 20 (1)
      • ►  Oct 06 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (3)
      • ►  Sep 26 (1)
      • ►  Sep 16 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
    • ►  August (4)
      • ►  Aug 25 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 17 (1)
      • ►  Aug 05 (1)
    • ►  July (8)
      • ►  Jul 30 (1)
      • ►  Jul 28 (1)
      • ►  Jul 25 (1)
      • ►  Jul 21 (1)
      • ►  Jul 17 (2)
      • ►  Jul 16 (1)
      • ►  Jul 08 (1)
    • ►  June (5)
      • ►  Jun 29 (1)
      • ►  Jun 22 (2)
      • ►  Jun 17 (1)
      • ►  Jun 16 (1)
    • ►  May (2)
      • ►  May 28 (1)
      • ►  May 11 (1)
    • ►  April (12)
      • ►  Apr 25 (1)
      • ►  Apr 16 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 13 (2)
      • ►  Apr 11 (1)
      • ►  Apr 07 (2)
      • ►  Apr 06 (3)
      • ►  Apr 02 (1)
    • ►  March (28)
      • ►  Mar 30 (2)
      • ►  Mar 29 (3)
      • ►  Mar 28 (2)
      • ►  Mar 27 (3)
      • ►  Mar 26 (3)
      • ►  Mar 24 (2)
      • ►  Mar 22 (4)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 15 (2)
      • ►  Mar 14 (1)
      • ►  Mar 13 (1)
      • ►  Mar 09 (3)
      • ►  Mar 02 (1)
    • ►  February (7)
      • ►  Feb 29 (3)
      • ►  Feb 26 (1)
      • ►  Feb 25 (2)
      • ►  Feb 04 (1)
  • ►  2018 (4)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 19 (1)
    • ►  January (3)
      • ►  Jan 13 (3)
  • ►  2017 (3)
    • ►  May (3)
      • ►  May 07 (1)
      • ►  May 05 (2)
  • ►  2014 (12)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 15 (1)
    • ►  June (1)
      • ►  Jun 11 (1)
    • ►  April (5)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 18 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 14 (1)
      • ►  Apr 11 (1)
    • ►  March (2)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  January (3)
      • ►  Jan 14 (1)
      • ►  Jan 09 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
  • ►  2013 (31)
    • ►  December (3)
      • ►  Dec 31 (1)
      • ►  Dec 10 (1)
      • ►  Dec 06 (1)
    • ►  November (3)
      • ►  Nov 20 (1)
      • ►  Nov 17 (1)
      • ►  Nov 04 (1)
    • ►  October (1)
      • ►  Oct 31 (1)
    • ►  August (1)
      • ►  Aug 19 (1)
    • ►  June (2)
      • ►  Jun 30 (1)
      • ►  Jun 12 (1)
    • ►  May (3)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 05 (2)
    • ►  April (4)
      • ►  Apr 28 (1)
      • ►  Apr 23 (1)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 18 (1)
    • ►  March (2)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 11 (1)
    • ►  February (5)
      • ►  Feb 21 (2)
      • ►  Feb 20 (1)
      • ►  Feb 07 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (7)
      • ►  Jan 27 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 24 (1)
      • ►  Jan 15 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
  • ►  2012 (128)
    • ►  November (5)
      • ►  Nov 21 (1)
      • ►  Nov 18 (1)
      • ►  Nov 14 (2)
      • ►  Nov 04 (1)
    • ►  October (4)
      • ►  Oct 14 (1)
      • ►  Oct 06 (1)
      • ►  Oct 05 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (2)
      • ►  Sep 16 (1)
      • ►  Sep 11 (1)
    • ►  August (10)
      • ►  Aug 30 (1)
      • ►  Aug 24 (1)
      • ►  Aug 19 (1)
      • ►  Aug 15 (1)
      • ►  Aug 07 (2)
      • ►  Aug 05 (2)
      • ►  Aug 04 (1)
      • ►  Aug 03 (1)
    • ►  July (15)
      • ►  Jul 30 (2)
      • ►  Jul 29 (1)
      • ►  Jul 25 (2)
      • ►  Jul 24 (1)
      • ►  Jul 22 (1)
      • ►  Jul 17 (1)
      • ►  Jul 13 (2)
      • ►  Jul 12 (2)
      • ►  Jul 08 (1)
      • ►  Jul 04 (1)
      • ►  Jul 02 (1)
    • ►  June (6)
      • ►  Jun 30 (1)
      • ►  Jun 27 (1)
      • ►  Jun 23 (1)
      • ►  Jun 20 (1)
      • ►  Jun 18 (1)
      • ►  Jun 04 (1)
    • ►  May (12)
      • ►  May 31 (1)
      • ►  May 30 (1)
      • ►  May 27 (1)
      • ►  May 23 (1)
      • ►  May 21 (1)
      • ►  May 17 (1)
      • ►  May 14 (1)
      • ►  May 13 (1)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 09 (1)
      • ►  May 05 (1)
      • ►  May 02 (1)
    • ►  April (18)
      • ►  Apr 28 (1)
      • ►  Apr 26 (1)
      • ►  Apr 24 (1)
      • ►  Apr 23 (1)
      • ►  Apr 22 (1)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 20 (1)
      • ►  Apr 19 (1)
      • ►  Apr 14 (1)
      • ►  Apr 13 (1)
      • ►  Apr 12 (1)
      • ►  Apr 10 (1)
      • ►  Apr 09 (1)
      • ►  Apr 06 (1)
      • ►  Apr 05 (2)
      • ►  Apr 04 (1)
      • ►  Apr 03 (1)
    • ►  March (12)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 28 (1)
      • ►  Mar 27 (1)
      • ►  Mar 26 (1)
      • ►  Mar 24 (1)
      • ►  Mar 18 (1)
      • ►  Mar 16 (2)
      • ►  Mar 14 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
      • ►  Mar 06 (1)
      • ►  Mar 02 (1)
    • ►  February (22)
      • ►  Feb 29 (1)
      • ►  Feb 28 (1)
      • ►  Feb 26 (1)
      • ►  Feb 24 (2)
      • ►  Feb 23 (1)
      • ►  Feb 20 (2)
      • ►  Feb 18 (2)
      • ►  Feb 17 (1)
      • ►  Feb 16 (1)
      • ►  Feb 15 (1)
      • ►  Feb 13 (1)
      • ►  Feb 11 (1)
      • ►  Feb 09 (2)
      • ►  Feb 08 (2)
      • ►  Feb 03 (1)
      • ►  Feb 02 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (22)
      • ►  Jan 30 (1)
      • ►  Jan 28 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 23 (1)
      • ►  Jan 19 (1)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 12 (3)
      • ►  Jan 11 (3)
      • ►  Jan 10 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 07 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
      • ►  Jan 02 (1)
      • ►  Jan 01 (2)
  • ►  2011 (307)
    • ►  December (32)
      • ►  Dec 30 (1)
      • ►  Dec 29 (1)
      • ►  Dec 28 (2)
      • ►  Dec 27 (1)
      • ►  Dec 25 (1)
      • ►  Dec 23 (1)
      • ►  Dec 22 (1)
      • ►  Dec 21 (2)
      • ►  Dec 20 (1)
      • ►  Dec 19 (1)
      • ►  Dec 15 (2)
      • ►  Dec 14 (3)
      • ►  Dec 13 (1)
      • ►  Dec 12 (2)
      • ►  Dec 11 (1)
      • ►  Dec 10 (1)
      • ►  Dec 09 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 06 (2)
      • ►  Dec 04 (1)
      • ►  Dec 03 (2)
      • ►  Dec 01 (3)
    • ►  November (26)
      • ►  Nov 30 (2)
      • ►  Nov 29 (3)
      • ►  Nov 24 (2)
      • ►  Nov 18 (3)
      • ►  Nov 16 (1)
      • ►  Nov 14 (1)
      • ►  Nov 13 (2)
      • ►  Nov 12 (2)
      • ►  Nov 11 (1)
      • ►  Nov 09 (1)
      • ►  Nov 08 (1)
      • ►  Nov 04 (1)
      • ►  Nov 03 (2)
      • ►  Nov 02 (2)
      • ►  Nov 01 (2)
    • ►  October (30)
      • ►  Oct 31 (1)
      • ►  Oct 28 (2)
      • ►  Oct 27 (4)
      • ►  Oct 25 (1)
      • ►  Oct 24 (1)
      • ►  Oct 23 (1)
      • ►  Oct 20 (2)
      • ►  Oct 19 (3)
      • ►  Oct 18 (3)
      • ►  Oct 17 (2)
      • ►  Oct 16 (1)
      • ►  Oct 15 (1)
      • ►  Oct 14 (1)
      • ►  Oct 13 (2)
      • ►  Oct 08 (1)
      • ►  Oct 02 (1)
      • ►  Oct 01 (3)
    • ►  September (16)
      • ►  Sep 28 (1)
      • ►  Sep 23 (1)
      • ►  Sep 22 (1)
      • ►  Sep 19 (3)
      • ►  Sep 18 (1)
      • ►  Sep 17 (1)
      • ►  Sep 15 (1)
      • ►  Sep 14 (1)
      • ►  Sep 13 (1)
      • ►  Sep 12 (1)
      • ►  Sep 08 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
      • ►  Sep 06 (1)
      • ►  Sep 04 (1)
    • ►  August (12)
      • ►  Aug 30 (1)
      • ►  Aug 26 (1)
      • ►  Aug 24 (2)
      • ►  Aug 22 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 16 (1)
      • ►  Aug 09 (1)
      • ►  Aug 07 (2)
      • ►  Aug 05 (1)
      • ►  Aug 04 (1)
    • ►  July (17)
      • ►  Jul 30 (2)
      • ►  Jul 24 (2)
      • ►  Jul 21 (1)
      • ►  Jul 20 (1)
      • ►  Jul 18 (1)
      • ►  Jul 15 (1)
      • ►  Jul 14 (1)
      • ►  Jul 12 (2)
      • ►  Jul 09 (1)
      • ►  Jul 08 (1)
      • ►  Jul 07 (1)
      • ►  Jul 06 (1)
      • ►  Jul 01 (2)
    • ►  June (23)
      • ►  Jun 30 (3)
      • ►  Jun 27 (1)
      • ►  Jun 19 (2)
      • ►  Jun 17 (1)
      • ►  Jun 15 (1)
      • ►  Jun 14 (1)
      • ►  Jun 11 (1)
      • ►  Jun 09 (2)
      • ►  Jun 08 (1)
      • ►  Jun 07 (3)
      • ►  Jun 06 (1)
      • ►  Jun 04 (1)
      • ►  Jun 03 (1)
      • ►  Jun 02 (2)
      • ►  Jun 01 (2)
    • ►  May (26)
      • ►  May 30 (1)
      • ►  May 26 (1)
      • ►  May 24 (1)
      • ►  May 22 (1)
      • ►  May 20 (2)
      • ►  May 19 (1)
      • ►  May 17 (1)
      • ►  May 16 (1)
      • ►  May 12 (1)
      • ►  May 11 (3)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 09 (1)
      • ►  May 08 (3)
      • ►  May 06 (2)
      • ►  May 05 (2)
      • ►  May 02 (2)
      • ►  May 01 (2)
    • ►  April (45)
      • ►  Apr 29 (2)
      • ►  Apr 28 (3)
      • ►  Apr 27 (1)
      • ►  Apr 26 (1)
      • ►  Apr 25 (2)
      • ►  Apr 24 (2)
      • ►  Apr 23 (2)
      • ►  Apr 21 (3)
      • ►  Apr 20 (3)
      • ►  Apr 19 (3)
      • ►  Apr 16 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 14 (2)
      • ►  Apr 13 (2)
      • ►  Apr 12 (2)
      • ►  Apr 11 (3)
      • ►  Apr 10 (3)
      • ►  Apr 09 (1)
      • ►  Apr 08 (2)
      • ►  Apr 06 (1)
      • ►  Apr 05 (1)
      • ►  Apr 04 (3)
      • ►  Apr 03 (1)
    • ►  March (28)
      • ►  Mar 31 (2)
      • ►  Mar 30 (2)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 26 (1)
      • ►  Mar 24 (2)
      • ►  Mar 22 (1)
      • ►  Mar 21 (2)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 18 (3)
      • ►  Mar 15 (2)
      • ►  Mar 14 (2)
      • ►  Mar 10 (1)
      • ►  Mar 09 (1)
      • ►  Mar 08 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
      • ►  Mar 05 (2)
      • ►  Mar 03 (1)
      • ►  Mar 02 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  February (22)
      • ►  Feb 28 (1)
      • ►  Feb 24 (1)
      • ►  Feb 23 (2)
      • ►  Feb 22 (2)
      • ►  Feb 21 (1)
      • ►  Feb 20 (2)
      • ►  Feb 16 (1)
      • ►  Feb 15 (1)
      • ►  Feb 14 (1)
      • ►  Feb 12 (2)
      • ►  Feb 11 (1)
      • ►  Feb 08 (1)
      • ►  Feb 07 (3)
      • ►  Feb 05 (1)
      • ►  Feb 04 (1)
      • ►  Feb 03 (1)
    • ►  January (30)
      • ►  Jan 31 (1)
      • ►  Jan 26 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 24 (4)
      • ►  Jan 23 (2)
      • ►  Jan 20 (2)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 14 (1)
      • ►  Jan 11 (2)
      • ►  Jan 10 (2)
      • ►  Jan 09 (1)
      • ►  Jan 08 (2)
      • ►  Jan 07 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
      • ►  Jan 04 (2)
      • ►  Jan 03 (3)
  • ►  2010 (149)
    • ►  December (41)
      • ►  Dec 31 (3)
      • ►  Dec 28 (1)
      • ►  Dec 23 (1)
      • ►  Dec 22 (2)
      • ►  Dec 20 (3)
      • ►  Dec 19 (2)
      • ►  Dec 18 (1)
      • ►  Dec 17 (1)
      • ►  Dec 16 (2)
      • ►  Dec 15 (2)
      • ►  Dec 14 (2)
      • ►  Dec 12 (4)
      • ►  Dec 11 (1)
      • ►  Dec 10 (3)
      • ►  Dec 09 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 06 (1)
      • ►  Dec 05 (2)
      • ►  Dec 04 (2)
      • ►  Dec 03 (2)
      • ►  Dec 02 (2)
      • ►  Dec 01 (2)
    • ►  November (29)
      • ►  Nov 30 (1)
      • ►  Nov 29 (2)
      • ►  Nov 27 (3)
      • ►  Nov 26 (1)
      • ►  Nov 25 (1)
      • ►  Nov 24 (1)
      • ►  Nov 23 (1)
      • ►  Nov 22 (3)
      • ►  Nov 21 (2)
      • ►  Nov 20 (4)
      • ►  Nov 19 (2)
      • ►  Nov 16 (2)
      • ►  Nov 15 (1)
      • ►  Nov 13 (1)
      • ►  Nov 11 (1)
      • ►  Nov 09 (1)
      • ►  Nov 08 (1)
      • ►  Nov 05 (1)
    • ►  October (16)
      • ►  Oct 28 (1)
      • ►  Oct 25 (1)
      • ►  Oct 24 (2)
      • ►  Oct 21 (1)
      • ►  Oct 19 (1)
      • ►  Oct 18 (1)
      • ►  Oct 17 (1)
      • ►  Oct 15 (1)
      • ►  Oct 14 (2)
      • ►  Oct 13 (1)
      • ►  Oct 08 (1)
      • ►  Oct 07 (1)
      • ►  Oct 04 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (13)
      • ►  Sep 29 (1)
      • ►  Sep 27 (1)
      • ►  Sep 25 (2)
      • ►  Sep 23 (2)
      • ►  Sep 18 (2)
      • ►  Sep 14 (1)
      • ►  Sep 11 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
      • ►  Sep 03 (1)
      • ►  Sep 01 (1)
    • ►  August (9)
      • ►  Aug 30 (2)
      • ►  Aug 25 (1)
      • ►  Aug 24 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 18 (1)
      • ►  Aug 06 (2)
      • ►  Aug 03 (1)
    • ►  July (13)
      • ►  Jul 30 (1)
      • ►  Jul 29 (1)
      • ►  Jul 28 (1)
      • ►  Jul 27 (1)
      • ►  Jul 24 (1)
      • ►  Jul 22 (2)
      • ►  Jul 19 (1)
      • ►  Jul 16 (1)
      • ►  Jul 12 (1)
      • ►  Jul 11 (1)
      • ►  Jul 05 (1)
      • ►  Jul 04 (1)
    • ►  June (6)
      • ►  Jun 29 (1)
      • ►  Jun 26 (1)
      • ►  Jun 25 (1)
      • ►  Jun 19 (1)
      • ►  Jun 08 (1)
      • ►  Jun 02 (1)
    • ►  May (3)
      • ►  May 15 (1)
      • ►  May 14 (1)
      • ►  May 01 (1)
    • ►  March (4)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 15 (1)
      • ►  Mar 06 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  February (2)
      • ►  Feb 21 (1)
      • ►  Feb 17 (1)
    • ►  January (13)
      • ►  Jan 29 (1)
      • ►  Jan 27 (1)
      • ►  Jan 26 (1)
      • ►  Jan 22 (1)
      • ►  Jan 20 (1)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 15 (1)
      • ►  Jan 13 (1)
      • ►  Jan 11 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
  • ►  2009 (4)
    • ►  December (2)
      • ►  Dec 26 (2)
    • ►  November (2)
      • ►  Nov 29 (2)
  • Home
  • Home
  • About
  • Contact
  • Home
  • Features
  • _Multi DropDown
  • __DropDown 1
  • __DropDown 2
  • __DropDown 3
  • _ShortCodes
  • _SiteMap
  • _Error Page
  • Mega Menu
  • Live Blogger
  • Documentation
  • _Web Documentation
  • _Video Documentation
  • Download This Template

Social Plugin

Oddthemes

Facebook

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates