Me n myself
  • Home
    • Version 1
  • Download
  • Social
  • Features
    • Lifestyle
    • Sports Group
      • Category 1
      • Category 2
      • Category 3
      • Category 4
      • Category 5
    • Sub Menu 3
    • Sub Menu 4
  • Contact Us
he..jangan tak tahu,saya memang "Drama Queen"..he..buka Ratu Berdrama tau..tapi Ratu tengok cerita drama...x kira la cerita Melayu,Indon,korea,Taiwan,Hong Kong,jepun,Thailand,mexico,philipines,US and banyak lagi la..agak2 cerita tu best and ada masa nak tengok..saya mesti tengok..sbb tu angah saya ckp saya "Drama Queen"..nge..

Kat mana saya selalu tengok..kekadang kt TV,kekadang online je..tapi kekadang saya dah tengok online pun,kalau keluar kt tv mesti saya tengok balik..he...entah pape entah...kekadang cerita negara orang lain yang xde subtitle malay or english pun saya main taram je tengok..haha...buat2 faham..kalau drama taiwan and koraean kekadang saya leh paham drg ckp..tp yg basic2..maybe sbb da baynak sgt tengok kan..for mandarin,saya ada basic sikit in mandarin sbb belajar masa kt UiTm dulu2..ada la ingat sikit kan..

he,sebenarnya nk share one korean Drama yang saya tengah follow ni..tajuk dia Please Marry Me, terbitan KBS world ni..sesape yang ada Astro boleh tengok kat channel 391 KBS world every Weekend(Saturday-Sunday) at 7 pm..xpun ulangan every Friday night..Slot KBS untuk waktu ni ialah khas untuk family drama...so every new series memang cerita kekeluargaan la...saya ni memang peminat setia slot weekend KBS world..sbb most of the drama best...

tapi kalau nak tengok online kat rumah kat Kl,ok la kot..tapi kalau kt sini susah sikit..sbb BErukband saya lembap..kat rumah guna streamyx..senang sikit...sekejap je buffer...hu..



More info about this drama..click link ni..http://www.koreandrama.org/?p=2074...ada link for OST,tengok drama online,trailer and etc...sesape yang boring leh la tengok..

Drama preview..


he..saya ni da x macam perempuan bekerjaya lak ek..macam suri rumah tangga sbb suka tengok drama..he...layan kan aje la kan...nanti kalau saya rajin lagi saya bg info pasal drama2 yang saya da tengok...

oklah firefly out,,

And for now..

Mine by Taylor Swift


VERSE 1:
Ohh, oh, oh, oh, oh
Ohh, oh, oh, oh, oh

You were in college working part time waiting tables
Left a small town, never looked back
I was the flight risk with the fear of fallin'
Wonderin' why we bothered with love if it never lasts

I say "Can you believe it?"
As we're lying on the couch
The moment I can see it
Yes, yes I can see it now

CHORUS:
Do you remember when we're sittin' there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

VERSE 2:
Flash forward and we're taking our world together
And there's a drawer of my things at your place
You learn my secrets and you figure out why I'm guarded
You say we'll never make my parents' mistakes

But we've got bills to pay
We got nothing figured out
When it was hard to take yes, yes
This is what I thought about

CHORUS:
Do you remember when we're sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Do you remember all the city lights on the water
You saw me start to believe for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Oh oho oho

VERSE 3:
And I remember that fight 2:30 AM
And everything was slippin' right out of my hands
I ran out crying and you followed me out into the street

Braced myself for the goodbye
Cause that's all I've ever known
And you took me by surprise
You said I'll never leave you alone
You said

CHORUS:
I remember how we felt sittin' by the water
And every time I look at you it's like the first time
I fell in love with a careless man's careful daughter
She is the best thing that's ever been mine

Oh oh
Make it last
Hold on
Never turn back

You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Woah oh

Yeah, yeah do you believe it?

Woah oh
We're gonna make it now.
Woah oh
And I can see it yeah, yeah
And I can see it now, See it now, See it now

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/taylor_swift/#share
he...Hari ni dalam sejarah,setelah hampir 8 bulan ktrg pindah rumah ni,barulah semua kereta dapat parking dlm rumah,..he..rumah ktrg ni rumah lot corner..so,banyak ruangg..nak ikutkan,memang semua kereta muat masuk parking dalam rumah..tapi disebabkan ada longkang,so nk parking x boleh..nak dijadikan cerita,pagi tadi,makcik tuan rumah,bawak lah besi2 untuk tutup longkang tu..so,bolehlah lah semua kereta masuk..he...so,xde la Princess je yang parking dalam...kesian kereta org lain...he..yeah...bukannya apa,jalan depan rumah ktrg ni sempit gak...so kalau parking luar,risau gak kereta lain nak lalu sempit...

Tengok....muat pun semua...

Bila tengok balik kawasan,ada banyak lagi kosong,ada org nk tumpang parking x?he..ktrg charge x mahal..murah je..Rm2/hour...he...botak semua org..

Okla firefly out..

and for now..


Di Dalam Dilemma

Artist: KRU
Jika sekali dua kau permainkan kata
Mungkin ku takkan mengendah
Mungkin bisa ku pejamkan mata
Tapi kini terjadi 'tuk kali ketiga
Haruskah ku terus bersabar
Walau timbul rasa curiga

Luangkanlah sedikit masamu
Tak ingin lagi terkurung dalam belenggu
Masanya 'tuk berbicara
Secara seriosa kita
Selesaikan segala sengketa

Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu
Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu

Jika dulu selalu kau berada di sisiku
Kini ku ingin tahu
Apakah perasaanmu padaku
Masihkah ada cinta seperti yang lalu
Haruskah ku terus bersabar
Walau jiwaku menderita

Di manakah hilangnya mesra
Yang terjalin juga tidak lama dulu
Masanya 'tuk berbicara
Secara seriosa kita
Selamatkanlah cinta kita

Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu
Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu

Uhh... jika bisa ku selam jiwamu
Apakah... apa bermain di mindamu
Ku... di dalam dilemma...

Dulu setidak-tidaknya berbicara di telefon
Bersopan-santun... kaulah satunya wanita yang ku sanjung
Kini... jangan kata berbicara... khabar pun belum tentu
Dan aku... terkurung dalam belenggu
Terpinga... tertanya... terperangkap dalam dilemma
Walaupun rasa curiga
Berpisah... tak ku rela
Cuba, cubalah, Cuba kita berbicara seketika
Selesaikan segala sengketa yang melanda kita

Luangkanlah sedikit masamu
Tak ingin lagi terkurung dalam belenggu
Masanya 'tuk berbicara
Secara seriosa kita
Selesaikan segala sengketa

Credit to:http://www.ilirik.com/kru_--_di_dalam_dilemma.html
alamak..da pukul 2 pagi rupanya..mcm x sedar je..hu...badan macam letih and ada rasa mengantuk..tp entah tak leh tido lak..da la hujan ni...apa kena ek..tu la sape suruh rajin sangat tetibe kemas bilik malam-malam buta..lepas tu da berpeluh-peluh, pergi mandi lak...mana la tak leh tido..tu namanya saja cari pasal..he..tetibe terajin lak nk kemas bilik yang da macam Mansion da...berhabuk-habuk...bilik anak dara sapela yang pemalas sangat ni..he..nasib baik lah esok Sabtu tak kerja..boleh la bangun lambat sikit..he..ni da macam burung hantu da ni..tak pun macam kelawar..kang tetibe jadi batwoman...hah..da start merepek la tu..pergi tido..


so, better owl ke bat?




oklah firefly out..


nk berusaha untuk tido sbb Penat..


Yang lain,jangan lupa gosok gigi,basuh kaki,baca doa tidor nye sblm tido..Selamat malam..


And for now,


Selamat Malam by faizal Tahir..


Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku


Sambung Baca: http://anizyn.blogspot.com/2009/11/lirik-selamat-malam-faizal-tahir.html#ixzz282hw79BA
saya rindu kat awak,
awak kan kawan baik saya
tempat saya luahkan semua
awak pun selalu cari saya kalau ada masalah
mungkin kita terlalu bergantung pada diri masing-masing
sebab tu kita dah biasa ngan kehadiran masing-masing
tapi saya tahu
ni terbaik untuk kita
saya nak awak bahagia
dan saya tahu awak pun nak saya bahagia

jadi,saya dah putuskan sesuatu
saya minta maaf sebab belakangkan awak..

"Ku cuba sealu untuk mengerti
tapi tak mapu bertahan lagi
akan ku jalani hidup
mengabdi cinta
yang pantas untukku
ikatan cinta sudah berakhir
buah hati kan menjadi saksi
biar waktu menemani 
biar kenangan tersimpan dihati
he..hari isnin and selasa kan saya bercuti..so, maksudnya dari hari Jumaat malam,saya da berada di rumahku syurgaku..nge~~best betul...so saya nak share activity saya dari hari Sabtu tu sampai lah hari selasa..he..

Hari Sabtu tu,saya keluar pergi rumah kenduri kahwin kawan masa sekolah menengah dulu..he..jumpa la beberapa kawan lama masa kat sekolah...yang ramai saya kenal kawan perempuan je..kawan lelaki saya tak berapa kenal sangat..he..al-maklumlah..saya kan budak skema dulu..jarang bebudak lelaki kenal saya..he..tak kisahla kan..saya tak glamor..hu. back to story...saya pergi ngan kawan baik masa sekolah dulu..cik yati and cik yana..he..geng2 single...he..plan awal kul 11.30 bertolak..last2 sekali kul 12.30 kot baru saya bertolak pergi amik yati kt Sri Gombak..lpas tu amik cik yana pulak kat Damansara..last2 sampai rumah pengantin kul 3 lebih..he..nasib baik x kena halau..haha..peramah betul isteri kawan saya ni,dia sempat cerita drg jumpa mcm mana..kelakor tul..by the way, Selamat Pengantin Baru nye Abuzar&Nad..semoga berkekalan hingga ke syurga...

Hari Ahad lak, plan ngan ika nk kuar..sebenarnya da plan dari hari Sabtu..tapi disebabkan saya pergi umah kawen sampai umah pun nak kul 6 lbh...so postpone la ke hari Ahad..da lama tak jumpa ika..ika ni kawan merangkap roomate saya masa saya kt Program Graduate Employibility Management Scheme(GEMS) kt Genting View Resort(GVR) tahun lepas..he...ktrg kemana-mana kt GVR berdua jela..gossip2,sedih2,suka2,jogging2, semua la ngan dia..he..so as planned, ktrg keluar hari Ahad tu...saya keluar umah pun da lambat,dalam kul 6..sampai Shah Alam pn nk dekat kul 7..sekali cari2 umah si ika ni sesat lak..mana tak nye empunye rumah salah bagi instruction..hu..berpusing-pusing la saya kat seksyen 20 tu..nasib baik akhirnya jumpa...ktrg p Sunway Pyramid..he..saya semangat nk kuar sbb dia nk belanja Steamboat sebenarnya..tp kt situ xde,so ktrg p mkn kt Nando's..he...


Ni la ika,BFF saya kt GEMS

Ni yang saya order..pedas..

Ni sepatutnya desert..tp ktrg  order jd appetizer
 Hari Isnin lak,walaupun tak beberapa sihat,saya gagahkan diri gak ke Shah Alam lagi sekali..he..kali ni nk jumpa kekawan masa kt UiTM Shah Alam..he..rindu sangat kt dorg,so saya gagahkan diri gak nk jumpa..da nk setahun x jumpa kan..rindu nk gelak2 n manja2 ngan drg..he..excited nk p jumpa..ngan jammed nye..sekali tgh otw,dapa msej tun..he.."ita belanja pizza ye"..da agak dah..hampeh tul la tun ni..he..xpela saya memang da janji ngan dia pun..dia ada interview pagi Isnin tu,saya doa2 dia dptlah keje tu...he..tp da seronok sangat lupa nak amik gambar la..hu..

Hari Selasa..mula la perjalanan saya pulang ke Gelang Patah..hu...nak dijadikan cerita...saya dapat diarrhea lak ari tu..huk..plan kul 10 keluar umah,nak kat kul 11 baru kuar..tu pun kena halau ngan mak..hu...selalu saya berhenti sekali je rehat kr R&R tp kali ni 2 kali sbb xle tahan..hu..sampai je rumah kt gelang patah..memang pengsan xle bangun...da nk dkt kul 6 baru bangun....malam tu minum la air teh pekat seperti yang disarankan oleh kak hernee..hu...sampai semalam pun x ok lagi...so sepanjang hari yang huru-hara semalam..saya membelasah berapa gelas dah teh..hu..mcm x berkesan je..



Cukup pekat x?
Hu..so kesimpulannya,cuti lama kali ni saya habeskan dengan kekawan je...sampai terlupa nk jejalan ngan Mak..sorry Mak,nanti ude balik lagi,Kita jalan2 lagi ye...Tp kena tgu gaji keluar la..hu..

Firefly out.

And for now..

Lirik Lagu Aizat - Sahabat

(Credit to:http://www.rizkyonline.com/Aizat/Aizat-Sahabat.html)


Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah
He ingat tak saya pernah cerita yang Along buat cupcakes...hari tu without toppings kan..tp yang ni da ada topping..tada..

He..memang lawak gila tengok Along and adik saya buat topping ni semua...da mcm nk curah semua ising kt atas cupcakes tu...he..jadila kan..ni khas untuk birthday danial ni sebenarnye...jadilakan..

okla firefly out..
And for now..

Lirik Kurnia – Mizz Nina & Noh Hujan

(more Lyrics: http://www.1liriklagu.com/)

Dengarkanlah lagu dulu
Tinggalkanmu itu menunggu
Jangan biarkan hati
Dikunci oleh rasa benci
Resah yang tiada henti
Bila kau melangkah pergi
Apakah yang harus ku lakukan
Tuk merubah hatimu
Kurnia bagaikan khayalan
Takkan ku lepas walaupun apa yang mendatang
Kurnia bagaikan khayalan
Ku takkan lepas walau hanya khayalan
Senyumanmu igauanku
Tiada yang setandingmu
Suara yang bermain
Memanggil-manggil namaku
Resah yang tiada henti
Bila kau melangkah pergi
Apakah yang harus ku lakukan
Untuk merubah hatimu
Pintaku cuma jangan pergi
Tak bisa berasingan jauh oh darimu
Bilakah oh nanti akan pergi
Berlari biarkan pergi
Buat selamanya biar kita berdua disinari
Oh mentari oh mentari


Hu...banyak betul masalah hari ni rasanya..da jatuh ditimpa tangga la gayanya..hu..biasala kan kerja..ada x kerja yang senang je, tak banyak masalah nak handle, tak banyak orang nk communicate dan semua la..duk relax je..kekadang saya jeles sangat tengok kawan-kawan saya yang berkerjaya in bidang yang dorang minat..nak kata saya tak minat ngan bidang kerja saya ni,tak lah kan..bidang sekarang ni memang bagus untuk diri saya nak belajar kan..tapi kekadang rasa tak termampu..kekadang saya terpikir,apa la masalah sebenarnya saya nak fit ngan kerja saya sekarang ni..maybe most of the problem lacking is communication..im used to work with things..not with people..yela,saya kan science students..before this, most of the time im working with lab instruments,lab apparatus, computer,system...so im lacking in communication with people..and in my work right now, communication is the most important thing..huargh..thats so hard for me lor..i need to work hard to improve muself..im not a quitter..i'll try my best..saya tahu,ni semua dugaan buat saya..saya kan budak baru belajar..maybe i can learn from mistake kan..tapi i really hope that one day i can make my dream come true to be Who i Am..tp be the person that is me..not someone else..


Saya bukan mengeluh..tetapi kekadang saya penat..dan saya bukan baik hati, saya cuma tak suka orang pandang rendah kat saya..jadi, saya berharap sangat hati saya ni kuat dan sabar...dan saya akan cuba mendidik hati saya supaya lebih bersabar..

Firefly out..

And for now..

Ketika cinta..by Siti NurHaliza

Ada tiada rasa dalam jiwa
Rindu akan memanggil Mu
Karna setiap jiwa tlah bersumpah setia
Hanyalah pada Mu
Bila cinta ada di dalam jiwa
Wangi bunga dunia tanpa nestapa
Sgala yang dirasa hanyalah Dia
Hatikan memuja hanya padaNya
Ketika cinta memanggil
Gemetar tubuhku
Ketika cinta memanggil
Hangatnya nafasku
Ketika cinta memanggil
Sang rindu
Ketika cinta memanggil
Rindu... rindu... rindu kalbu
Memanggil-manggil nama Mu
Seperti terbang di langit Mu
Tenggelam di lautan cinta Mu
Bertabur kalbu yang rindu
Melebur menjadi satu
Bagai menari diiringi pelangi
Ketika cinta memanggil


More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/siti_nurhaliza/#share
Newer Posts Older Posts Home

Total Pageviews

ABOUT ME


Roughmarker Regular
WELCOME TO MY BLOG

HAPPY READING

Life is too short to wake up with regrets. So, love the people who treat you right. Forget about those who dont. Believe everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would e likely be worth it- Harvey Mackay

SUBSCRIBE & FOLLOW

POPULAR POSTS

  • The Kitchen Musical-Kipas Susah Mati-
  • Hotline Service Maxis&Celcom -Seriously WT#
  • Me n Azam 2011
  • Merapu di pagi hari...lalalala..
  • Princess collection : Princess III
  • re: I need social traffic fast
  • This is ME..
  • Oh Usb berukband-kerna jariku begitu berharga
  • Wordless Wednesday #3 : Black & White- Classic!! Bandung trip sneak peak!!
  • Art n talent

Categories

  • Myself 172
  • chetacooking 9
  • homecook 5
  • recipe 5
  • foodblogger 3
  • Zufik short note 2
  • foodie 1

Advertisement

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.

Report Abuse

About Me

My photo
Zue_ita
View my complete profile

Followers

Search This Blog

Blog Archive

  • ▼  2024 (1)
    • ▼  June (1)
      • ▼  Jun 25 (1)
        • Collaboration request
  • ►  2023 (1)
    • ►  March (1)
      • ►  Mar 15 (1)
  • ►  2022 (5)
    • ►  December (1)
      • ►  Dec 26 (1)
    • ►  May (1)
      • ►  May 22 (1)
    • ►  April (1)
      • ►  Apr 17 (1)
    • ►  March (1)
      • ►  Mar 13 (1)
    • ►  January (1)
      • ►  Jan 12 (1)
  • ►  2021 (20)
    • ►  December (2)
      • ►  Dec 16 (1)
      • ►  Dec 13 (1)
    • ►  September (1)
      • ►  Sep 14 (1)
    • ►  August (3)
      • ►  Aug 18 (1)
      • ►  Aug 15 (1)
      • ►  Aug 01 (1)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 17 (1)
    • ►  June (1)
      • ►  Jun 10 (1)
    • ►  May (2)
      • ►  May 20 (1)
      • ►  May 07 (1)
    • ►  April (2)
      • ►  Apr 25 (1)
      • ►  Apr 05 (1)
    • ►  March (3)
      • ►  Mar 28 (1)
      • ►  Mar 20 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
    • ►  February (3)
      • ►  Feb 17 (1)
      • ►  Feb 10 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (2)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 12 (1)
  • ►  2020 (80)
    • ►  December (5)
      • ►  Dec 31 (1)
      • ►  Dec 27 (1)
      • ►  Dec 20 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 03 (1)
    • ►  November (2)
      • ►  Nov 29 (1)
      • ►  Nov 19 (1)
    • ►  October (4)
      • ►  Oct 26 (1)
      • ►  Oct 20 (1)
      • ►  Oct 06 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (3)
      • ►  Sep 26 (1)
      • ►  Sep 16 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
    • ►  August (4)
      • ►  Aug 25 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 17 (1)
      • ►  Aug 05 (1)
    • ►  July (8)
      • ►  Jul 30 (1)
      • ►  Jul 28 (1)
      • ►  Jul 25 (1)
      • ►  Jul 21 (1)
      • ►  Jul 17 (2)
      • ►  Jul 16 (1)
      • ►  Jul 08 (1)
    • ►  June (5)
      • ►  Jun 29 (1)
      • ►  Jun 22 (2)
      • ►  Jun 17 (1)
      • ►  Jun 16 (1)
    • ►  May (2)
      • ►  May 28 (1)
      • ►  May 11 (1)
    • ►  April (12)
      • ►  Apr 25 (1)
      • ►  Apr 16 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 13 (2)
      • ►  Apr 11 (1)
      • ►  Apr 07 (2)
      • ►  Apr 06 (3)
      • ►  Apr 02 (1)
    • ►  March (28)
      • ►  Mar 30 (2)
      • ►  Mar 29 (3)
      • ►  Mar 28 (2)
      • ►  Mar 27 (3)
      • ►  Mar 26 (3)
      • ►  Mar 24 (2)
      • ►  Mar 22 (4)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 15 (2)
      • ►  Mar 14 (1)
      • ►  Mar 13 (1)
      • ►  Mar 09 (3)
      • ►  Mar 02 (1)
    • ►  February (7)
      • ►  Feb 29 (3)
      • ►  Feb 26 (1)
      • ►  Feb 25 (2)
      • ►  Feb 04 (1)
  • ►  2018 (4)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 19 (1)
    • ►  January (3)
      • ►  Jan 13 (3)
  • ►  2017 (3)
    • ►  May (3)
      • ►  May 07 (1)
      • ►  May 05 (2)
  • ►  2014 (12)
    • ►  July (1)
      • ►  Jul 15 (1)
    • ►  June (1)
      • ►  Jun 11 (1)
    • ►  April (5)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 18 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 14 (1)
      • ►  Apr 11 (1)
    • ►  March (2)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  January (3)
      • ►  Jan 14 (1)
      • ►  Jan 09 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
  • ►  2013 (31)
    • ►  December (3)
      • ►  Dec 31 (1)
      • ►  Dec 10 (1)
      • ►  Dec 06 (1)
    • ►  November (3)
      • ►  Nov 20 (1)
      • ►  Nov 17 (1)
      • ►  Nov 04 (1)
    • ►  October (1)
      • ►  Oct 31 (1)
    • ►  August (1)
      • ►  Aug 19 (1)
    • ►  June (2)
      • ►  Jun 30 (1)
      • ►  Jun 12 (1)
    • ►  May (3)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 05 (2)
    • ►  April (4)
      • ►  Apr 28 (1)
      • ►  Apr 23 (1)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 18 (1)
    • ►  March (2)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 11 (1)
    • ►  February (5)
      • ►  Feb 21 (2)
      • ►  Feb 20 (1)
      • ►  Feb 07 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (7)
      • ►  Jan 27 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 24 (1)
      • ►  Jan 15 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
  • ►  2012 (128)
    • ►  November (5)
      • ►  Nov 21 (1)
      • ►  Nov 18 (1)
      • ►  Nov 14 (2)
      • ►  Nov 04 (1)
    • ►  October (4)
      • ►  Oct 14 (1)
      • ►  Oct 06 (1)
      • ►  Oct 05 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (2)
      • ►  Sep 16 (1)
      • ►  Sep 11 (1)
    • ►  August (10)
      • ►  Aug 30 (1)
      • ►  Aug 24 (1)
      • ►  Aug 19 (1)
      • ►  Aug 15 (1)
      • ►  Aug 07 (2)
      • ►  Aug 05 (2)
      • ►  Aug 04 (1)
      • ►  Aug 03 (1)
    • ►  July (15)
      • ►  Jul 30 (2)
      • ►  Jul 29 (1)
      • ►  Jul 25 (2)
      • ►  Jul 24 (1)
      • ►  Jul 22 (1)
      • ►  Jul 17 (1)
      • ►  Jul 13 (2)
      • ►  Jul 12 (2)
      • ►  Jul 08 (1)
      • ►  Jul 04 (1)
      • ►  Jul 02 (1)
    • ►  June (6)
      • ►  Jun 30 (1)
      • ►  Jun 27 (1)
      • ►  Jun 23 (1)
      • ►  Jun 20 (1)
      • ►  Jun 18 (1)
      • ►  Jun 04 (1)
    • ►  May (12)
      • ►  May 31 (1)
      • ►  May 30 (1)
      • ►  May 27 (1)
      • ►  May 23 (1)
      • ►  May 21 (1)
      • ►  May 17 (1)
      • ►  May 14 (1)
      • ►  May 13 (1)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 09 (1)
      • ►  May 05 (1)
      • ►  May 02 (1)
    • ►  April (18)
      • ►  Apr 28 (1)
      • ►  Apr 26 (1)
      • ►  Apr 24 (1)
      • ►  Apr 23 (1)
      • ►  Apr 22 (1)
      • ►  Apr 21 (1)
      • ►  Apr 20 (1)
      • ►  Apr 19 (1)
      • ►  Apr 14 (1)
      • ►  Apr 13 (1)
      • ►  Apr 12 (1)
      • ►  Apr 10 (1)
      • ►  Apr 09 (1)
      • ►  Apr 06 (1)
      • ►  Apr 05 (2)
      • ►  Apr 04 (1)
      • ►  Apr 03 (1)
    • ►  March (12)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 28 (1)
      • ►  Mar 27 (1)
      • ►  Mar 26 (1)
      • ►  Mar 24 (1)
      • ►  Mar 18 (1)
      • ►  Mar 16 (2)
      • ►  Mar 14 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
      • ►  Mar 06 (1)
      • ►  Mar 02 (1)
    • ►  February (22)
      • ►  Feb 29 (1)
      • ►  Feb 28 (1)
      • ►  Feb 26 (1)
      • ►  Feb 24 (2)
      • ►  Feb 23 (1)
      • ►  Feb 20 (2)
      • ►  Feb 18 (2)
      • ►  Feb 17 (1)
      • ►  Feb 16 (1)
      • ►  Feb 15 (1)
      • ►  Feb 13 (1)
      • ►  Feb 11 (1)
      • ►  Feb 09 (2)
      • ►  Feb 08 (2)
      • ►  Feb 03 (1)
      • ►  Feb 02 (1)
      • ►  Feb 01 (1)
    • ►  January (22)
      • ►  Jan 30 (1)
      • ►  Jan 28 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 23 (1)
      • ►  Jan 19 (1)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 12 (3)
      • ►  Jan 11 (3)
      • ►  Jan 10 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 07 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
      • ►  Jan 02 (1)
      • ►  Jan 01 (2)
  • ►  2011 (307)
    • ►  December (32)
      • ►  Dec 30 (1)
      • ►  Dec 29 (1)
      • ►  Dec 28 (2)
      • ►  Dec 27 (1)
      • ►  Dec 25 (1)
      • ►  Dec 23 (1)
      • ►  Dec 22 (1)
      • ►  Dec 21 (2)
      • ►  Dec 20 (1)
      • ►  Dec 19 (1)
      • ►  Dec 15 (2)
      • ►  Dec 14 (3)
      • ►  Dec 13 (1)
      • ►  Dec 12 (2)
      • ►  Dec 11 (1)
      • ►  Dec 10 (1)
      • ►  Dec 09 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 06 (2)
      • ►  Dec 04 (1)
      • ►  Dec 03 (2)
      • ►  Dec 01 (3)
    • ►  November (26)
      • ►  Nov 30 (2)
      • ►  Nov 29 (3)
      • ►  Nov 24 (2)
      • ►  Nov 18 (3)
      • ►  Nov 16 (1)
      • ►  Nov 14 (1)
      • ►  Nov 13 (2)
      • ►  Nov 12 (2)
      • ►  Nov 11 (1)
      • ►  Nov 09 (1)
      • ►  Nov 08 (1)
      • ►  Nov 04 (1)
      • ►  Nov 03 (2)
      • ►  Nov 02 (2)
      • ►  Nov 01 (2)
    • ►  October (30)
      • ►  Oct 31 (1)
      • ►  Oct 28 (2)
      • ►  Oct 27 (4)
      • ►  Oct 25 (1)
      • ►  Oct 24 (1)
      • ►  Oct 23 (1)
      • ►  Oct 20 (2)
      • ►  Oct 19 (3)
      • ►  Oct 18 (3)
      • ►  Oct 17 (2)
      • ►  Oct 16 (1)
      • ►  Oct 15 (1)
      • ►  Oct 14 (1)
      • ►  Oct 13 (2)
      • ►  Oct 08 (1)
      • ►  Oct 02 (1)
      • ►  Oct 01 (3)
    • ►  September (16)
      • ►  Sep 28 (1)
      • ►  Sep 23 (1)
      • ►  Sep 22 (1)
      • ►  Sep 19 (3)
      • ►  Sep 18 (1)
      • ►  Sep 17 (1)
      • ►  Sep 15 (1)
      • ►  Sep 14 (1)
      • ►  Sep 13 (1)
      • ►  Sep 12 (1)
      • ►  Sep 08 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
      • ►  Sep 06 (1)
      • ►  Sep 04 (1)
    • ►  August (12)
      • ►  Aug 30 (1)
      • ►  Aug 26 (1)
      • ►  Aug 24 (2)
      • ►  Aug 22 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 16 (1)
      • ►  Aug 09 (1)
      • ►  Aug 07 (2)
      • ►  Aug 05 (1)
      • ►  Aug 04 (1)
    • ►  July (17)
      • ►  Jul 30 (2)
      • ►  Jul 24 (2)
      • ►  Jul 21 (1)
      • ►  Jul 20 (1)
      • ►  Jul 18 (1)
      • ►  Jul 15 (1)
      • ►  Jul 14 (1)
      • ►  Jul 12 (2)
      • ►  Jul 09 (1)
      • ►  Jul 08 (1)
      • ►  Jul 07 (1)
      • ►  Jul 06 (1)
      • ►  Jul 01 (2)
    • ►  June (23)
      • ►  Jun 30 (3)
      • ►  Jun 27 (1)
      • ►  Jun 19 (2)
      • ►  Jun 17 (1)
      • ►  Jun 15 (1)
      • ►  Jun 14 (1)
      • ►  Jun 11 (1)
      • ►  Jun 09 (2)
      • ►  Jun 08 (1)
      • ►  Jun 07 (3)
      • ►  Jun 06 (1)
      • ►  Jun 04 (1)
      • ►  Jun 03 (1)
      • ►  Jun 02 (2)
      • ►  Jun 01 (2)
    • ►  May (26)
      • ►  May 30 (1)
      • ►  May 26 (1)
      • ►  May 24 (1)
      • ►  May 22 (1)
      • ►  May 20 (2)
      • ►  May 19 (1)
      • ►  May 17 (1)
      • ►  May 16 (1)
      • ►  May 12 (1)
      • ►  May 11 (3)
      • ►  May 10 (1)
      • ►  May 09 (1)
      • ►  May 08 (3)
      • ►  May 06 (2)
      • ►  May 05 (2)
      • ►  May 02 (2)
      • ►  May 01 (2)
    • ►  April (45)
      • ►  Apr 29 (2)
      • ►  Apr 28 (3)
      • ►  Apr 27 (1)
      • ►  Apr 26 (1)
      • ►  Apr 25 (2)
      • ►  Apr 24 (2)
      • ►  Apr 23 (2)
      • ►  Apr 21 (3)
      • ►  Apr 20 (3)
      • ►  Apr 19 (3)
      • ►  Apr 16 (1)
      • ►  Apr 15 (1)
      • ►  Apr 14 (2)
      • ►  Apr 13 (2)
      • ►  Apr 12 (2)
      • ►  Apr 11 (3)
      • ►  Apr 10 (3)
      • ►  Apr 09 (1)
      • ►  Apr 08 (2)
      • ►  Apr 06 (1)
      • ►  Apr 05 (1)
      • ►  Apr 04 (3)
      • ►  Apr 03 (1)
    • ►  March (28)
      • ►  Mar 31 (2)
      • ►  Mar 30 (2)
      • ►  Mar 29 (1)
      • ►  Mar 26 (1)
      • ►  Mar 24 (2)
      • ►  Mar 22 (1)
      • ►  Mar 21 (2)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 18 (3)
      • ►  Mar 15 (2)
      • ►  Mar 14 (2)
      • ►  Mar 10 (1)
      • ►  Mar 09 (1)
      • ►  Mar 08 (1)
      • ►  Mar 07 (1)
      • ►  Mar 05 (2)
      • ►  Mar 03 (1)
      • ►  Mar 02 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  February (22)
      • ►  Feb 28 (1)
      • ►  Feb 24 (1)
      • ►  Feb 23 (2)
      • ►  Feb 22 (2)
      • ►  Feb 21 (1)
      • ►  Feb 20 (2)
      • ►  Feb 16 (1)
      • ►  Feb 15 (1)
      • ►  Feb 14 (1)
      • ►  Feb 12 (2)
      • ►  Feb 11 (1)
      • ►  Feb 08 (1)
      • ►  Feb 07 (3)
      • ►  Feb 05 (1)
      • ►  Feb 04 (1)
      • ►  Feb 03 (1)
    • ►  January (30)
      • ►  Jan 31 (1)
      • ►  Jan 26 (1)
      • ►  Jan 25 (1)
      • ►  Jan 24 (4)
      • ►  Jan 23 (2)
      • ►  Jan 20 (2)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 14 (1)
      • ►  Jan 11 (2)
      • ►  Jan 10 (2)
      • ►  Jan 09 (1)
      • ►  Jan 08 (2)
      • ►  Jan 07 (1)
      • ►  Jan 06 (1)
      • ►  Jan 05 (1)
      • ►  Jan 04 (2)
      • ►  Jan 03 (3)
  • ►  2010 (149)
    • ►  December (41)
      • ►  Dec 31 (3)
      • ►  Dec 28 (1)
      • ►  Dec 23 (1)
      • ►  Dec 22 (2)
      • ►  Dec 20 (3)
      • ►  Dec 19 (2)
      • ►  Dec 18 (1)
      • ►  Dec 17 (1)
      • ►  Dec 16 (2)
      • ►  Dec 15 (2)
      • ►  Dec 14 (2)
      • ►  Dec 12 (4)
      • ►  Dec 11 (1)
      • ►  Dec 10 (3)
      • ►  Dec 09 (1)
      • ►  Dec 08 (1)
      • ►  Dec 06 (1)
      • ►  Dec 05 (2)
      • ►  Dec 04 (2)
      • ►  Dec 03 (2)
      • ►  Dec 02 (2)
      • ►  Dec 01 (2)
    • ►  November (29)
      • ►  Nov 30 (1)
      • ►  Nov 29 (2)
      • ►  Nov 27 (3)
      • ►  Nov 26 (1)
      • ►  Nov 25 (1)
      • ►  Nov 24 (1)
      • ►  Nov 23 (1)
      • ►  Nov 22 (3)
      • ►  Nov 21 (2)
      • ►  Nov 20 (4)
      • ►  Nov 19 (2)
      • ►  Nov 16 (2)
      • ►  Nov 15 (1)
      • ►  Nov 13 (1)
      • ►  Nov 11 (1)
      • ►  Nov 09 (1)
      • ►  Nov 08 (1)
      • ►  Nov 05 (1)
    • ►  October (16)
      • ►  Oct 28 (1)
      • ►  Oct 25 (1)
      • ►  Oct 24 (2)
      • ►  Oct 21 (1)
      • ►  Oct 19 (1)
      • ►  Oct 18 (1)
      • ►  Oct 17 (1)
      • ►  Oct 15 (1)
      • ►  Oct 14 (2)
      • ►  Oct 13 (1)
      • ►  Oct 08 (1)
      • ►  Oct 07 (1)
      • ►  Oct 04 (1)
      • ►  Oct 01 (1)
    • ►  September (13)
      • ►  Sep 29 (1)
      • ►  Sep 27 (1)
      • ►  Sep 25 (2)
      • ►  Sep 23 (2)
      • ►  Sep 18 (2)
      • ►  Sep 14 (1)
      • ►  Sep 11 (1)
      • ►  Sep 07 (1)
      • ►  Sep 03 (1)
      • ►  Sep 01 (1)
    • ►  August (9)
      • ►  Aug 30 (2)
      • ►  Aug 25 (1)
      • ►  Aug 24 (1)
      • ►  Aug 21 (1)
      • ►  Aug 18 (1)
      • ►  Aug 06 (2)
      • ►  Aug 03 (1)
    • ►  July (13)
      • ►  Jul 30 (1)
      • ►  Jul 29 (1)
      • ►  Jul 28 (1)
      • ►  Jul 27 (1)
      • ►  Jul 24 (1)
      • ►  Jul 22 (2)
      • ►  Jul 19 (1)
      • ►  Jul 16 (1)
      • ►  Jul 12 (1)
      • ►  Jul 11 (1)
      • ►  Jul 05 (1)
      • ►  Jul 04 (1)
    • ►  June (6)
      • ►  Jun 29 (1)
      • ►  Jun 26 (1)
      • ►  Jun 25 (1)
      • ►  Jun 19 (1)
      • ►  Jun 08 (1)
      • ►  Jun 02 (1)
    • ►  May (3)
      • ►  May 15 (1)
      • ►  May 14 (1)
      • ►  May 01 (1)
    • ►  March (4)
      • ►  Mar 19 (1)
      • ►  Mar 15 (1)
      • ►  Mar 06 (1)
      • ►  Mar 01 (1)
    • ►  February (2)
      • ►  Feb 21 (1)
      • ►  Feb 17 (1)
    • ►  January (13)
      • ►  Jan 29 (1)
      • ►  Jan 27 (1)
      • ►  Jan 26 (1)
      • ►  Jan 22 (1)
      • ►  Jan 20 (1)
      • ►  Jan 18 (1)
      • ►  Jan 17 (1)
      • ►  Jan 16 (1)
      • ►  Jan 15 (1)
      • ►  Jan 13 (1)
      • ►  Jan 11 (1)
      • ►  Jan 08 (1)
      • ►  Jan 03 (1)
  • ►  2009 (4)
    • ►  December (2)
      • ►  Dec 26 (2)
    • ►  November (2)
      • ►  Nov 29 (2)
  • Home
  • Home
  • About
  • Contact
  • Home
  • Features
  • _Multi DropDown
  • __DropDown 1
  • __DropDown 2
  • __DropDown 3
  • _ShortCodes
  • _SiteMap
  • _Error Page
  • Mega Menu
  • Live Blogger
  • Documentation
  • _Web Documentation
  • _Video Documentation
  • Download This Template

Social Plugin

Oddthemes

Facebook

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates