okla firefly out...nanti sambung..
Boleh x kalau saya nak tukar profeesion kerja saya?he...akhir2 ni saya busy cari kerja...tu yg tibe-tiba pikir..saya nk cari keje yg more fun, n environment yg more realx sikit...hmm..saya pikir kalau jadi tour guide best gak kan..leh melancong jalan2 g mana2...he...ni berangan je la kan...he...saja merepek di petang hari...masuk keje awal sikit tadi...mcm balik lambat..unlike others yg boleh g keje lambat n blik keje awal...saya kena g keje awal n blik keje lambat..well life..this is reality..learned it from experience..
lately, kata 2 yg tersimpan di dalam hati saya semakin jelas...sorry..kalau saya tak puas hati or x suka, saya xkn simpan dah...ni ruangan saya dan fikiran saya...
firefly out..
lately, kata 2 yg tersimpan di dalam hati saya semakin jelas...sorry..kalau saya tak puas hati or x suka, saya xkn simpan dah...ni ruangan saya dan fikiran saya...
firefly out..
Received a message from my dear friend Siti,
"Life is too short to wake up in the morning with regrets. So, love the people who treat you RIGHT, forget about the one who DONT.Believe that everything happen for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.Nobody said that it'd be easy, they just promised would be worth it"
this word kinda inspired me tonight..lets see whats gonna happen next..really excited for starting over..who cares about others..time for changes...
And for now..
Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya bonekan yang enkau sering mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahlah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua
firefly out..
wa...its monday again...hu...cepatnya masa berlalu....weekend dah abes...hmmm...so ari ni mood kedaung la kan...x seperti biasa Maonday la kan...hu...nasib baik this week kerja 4 hari je..hu...ari khamis balik KL..hooyeh hoyeeh....so mari kita berkerja dengan bersungguh-sungguh minggu ni...he..kerja BANYAKKKKKKKKKKKKKKKKK..tensen la wei...
Firefly out..
Firefly out..
Hari raya ke-3,
barulah ktrg adik beradik dapat jengah kubur Arwah Abah,
da nk dekat 6 thn tak beraya ngan abah...lama kan..
sekjap je masa berlalu..
rindu..rindu sangat..
Selamat Hari Raya Abah,
maaf Zahir dan batin
Halalkan makan minum anakmu ini...
Alfatihah..
Firefly out..
Saat terakhir-ST 12…
Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri
Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta
Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih
Satu jam saja kutelah bisa cintai kamu;kamu;kamu di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja kutelah bisa sayangi kamu... di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
di nanti ku......
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri
Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta
Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih
Satu jam saja kutelah bisa cintai kamu;kamu;kamu di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja kutelah bisa sayangi kamu... di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
di nanti ku......
…
Assalamualaikum and hai hai...hmm..dengar suara mcm x bersemangat kan...saya tengah homesick...hu..maybe sbb lama sangat cuti duk rumah kan..so saya stress bile cti dah abes n kena start keje balik...hu..ikut hati nak resign..hu...serius...tak pernah rasa setekad ni..mmg dah lama ada plan..tapi asyik tangguh2...so today i have decided...saya dah start update resume...saya nk cari keje dkt ngan my hometown..dekat ngan keluarga saya..noktah...no turning back...Insyaallah ada rezeki saya kt sana..kekawan sila doakan saya...saya dah stqart bukak balik jobstreet n apply keje2 yg sepatutnya...impian saya...my dream...saya nak achieve gak by hook or by crook..kalau saya x lepas yang ada sekarang mcm mana saya nk gapai peluang yang lain...saya akan bertahan hingg saya dpt better offer...titik..
Firefly out...
hu..nak balik(T_T)..
Firefly out...
hu..nak balik(T_T)..
Total Pageviews
ABOUT ME

WELCOME TO MY BLOG
HAPPY READING
Life is too short to wake up with regrets. So, love the people who treat you right. Forget about those who dont. Believe everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would e likely be worth it- Harvey Mackay
POPULAR POSTS
Categories
- Myself 172
- chetacooking 9
- homecook 5
- recipe 5
- foodblogger 3
- Zufik short note 2
- foodie 1
Contact Form
Powered by Blogger.
About Me
Followers
Search This Blog
Blog Archive
- ► 2011 (307)


