oh....cepatnya masa berlalu, baru je nak menikmati rasa indah berhari minggu, then, suddenly, ari ni dah Ahad..ooooooooo...malasnye nk bangun awal2 g kerja...hu....tabahla wahai hati..hu..ingat sikit usia awak tu semakin meningkat..dah xle nk enjoy2 sangat mcm dulu2 masa muda2..hu...ok..back to the story..nak cerita, minggu ni makan sedap..he...ari jumaat..T.G.I.F...steak tu...he..thanks to my housemate Afzan aka Nurul sbb dia belanja ktrg..he...smlm ktrg g mkn Nasi Ayam penyet kt Skudai..ehem..tetibe rasa mcm budak2 Universiti lak lepak kt area Skudai..he.....
and ari ni, chef diimport khas dari Melaka ..sape? Chef Sher Sen 5 Rencah 5 Rasa tu ke?bukan..bukan...he...ni lagi hebat ni...he..nk saya kenalkan ke?he..mestila housemate saya lagi sorg..Cik Anis...he...mmg superb la Anis masak...he..menu dia, Ikan siakap masak sweet sour, sotong goreng tepung kentucky and brokoli goreng...ha..terliur x?sedap tu...sedap sampai lepas mkn ktrg semua terlelap tido..hahahaha..saya terlelap lepas abes tgk Boboiboy episode baru...he...ngantuk betul rasanya mata..ni ikutkan hati nk sambung tido, tapi rasa mcm awal sangat tido, kang pagi esok sakit kepala lak sbb terlebih tido..hu...ni yg rajinkan diri taip entri ni...so untuk korg semua..jemput mkn nye..tapi dalam gambar je la..he...
ok la firefly out...
Selamat berkerja untuk Isnin esok!!
Fighting!!
wa...dah tukar rupa...he...smlm boring2 ngan kak hernee kt opis(opss, kantoi mengulor kt opis)...Kak Hernee jumpa one website yang comel2 je template for blog...so saya pun terkenan kt satu tempalte ni..cute an..hahahaha...tapi mmg mcm agak complicated la nk bukak kan..tapi dah terkenan...hu...so,kalau sesape yg baca blog saya ni, so sorry kalau rasa menyusahkan..tp sometimes kita kena be outside the box tau...so, jom sama2 kita menyusahkan diri sendiri..he...yang susah sikit sbb kena guna navigation je..he..so, kalau nk bukak blog ni, nk baca blog, arahkan cursor kt navigation, then click kt blog, kalau nk tgk profile saya, leh click kt profile, kalau nk chat?tkan kt chat, n for my previous update, click kt links..mudah je kan..he..nampak je complicated...
kalau sesape yg berkenan gak ngan template ni leh klik kt pic ni...
and for the song, A thousand Years by Christina Perri,
sebenarnye mlm smlm baru berkesempatan tengok movie Twilight Saga Breaking Dawn..
tu yg terkenan nk letak lagu ni kt blog...he..
Enjoy...
Btw, hensemnye Edward and Jacob....
kalau dapat suami mcm drg sumpah tak cari lain..he..
gurau je..
so apa aktiviti ari ni?
tido samapi pengsan...
hahahahaha..
Okla Firefly out..
i'm seriously need a space right now...damn...
Firefly out..
yeah..its 6 December 2011..Buah hati kami sekeluarga turns 3 years old dah..he..sekejap je si Azfar DAnial ni dah besar..he...cepat betul masa berlalu...Buat Azfar Danial, Ade(nama panggilan saya-singkatan bagi Mak De) wish Happy Birthday dear, moga membesar jadi anak yang soleh, taat pada mummy n babah you, peliss....be nice ok...belajar pandai2, hormat orang tua and bla bla bla...(Ade malas nk membebel panjang3), Ade will always love you..nanti Ade beli hadiah..(ehem, bila Ade ada duit lebey tau)...he...luv you Didi...
Firefly out..