he.nk beli kereta bmw memgla x mampu lg kn.dpt calender bmw free jadila kan.kui3x.firefly out.
Sangat suka Hello version Glee ni...he..sgt sweet suara Jesse..he..
enjoy..
I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you
I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you
Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying I love you
Firefly out
Firefly out
if you have made up your mind..there will be no truning back...think wisely.think straight..No regrets..
firefly out..
Firefly out.
hu..seriously, my mak dah 2 malam x le tido sbb kebas kaki katanya..so,tadi masa keluar jap ngan mak g maidin singgah farmasi tepi maidin tu...memula dah g da before masuk maidin, nak beli syringe untuk ubat insulin mak...da byr, terus masuk maidin...check duit..alamak ada RM60 je..mcm mana nk shopping semua kan..mak pun x bawak duit banyak sbb takut nak bawak duit banyak2..he..dah amik2 barang secara budget..g kaunter..he..RM57...nasib baik...tetibe teringat, mak dah pesan suh beli ubat kebas kaki..g balik kt farmasi tu..masuk je abang farmacist tu senyum je...saya ckp ngan dia nk ubat kebas kaki..dia bg dua ubat satu untuk saraf,satu ubat kebas kaki...then dia ceramah la mcm doktor pasal diabetic...hu...saya pun angguk je...g kaunter tetibe teringat..alamak..mana ada duit dah..tanye kt akak kaunter tu, boleh guna debit card x?dia ckp above RM50 je boleh...sudah...macam mana ni...xkn x jadi kot..malunye...so, saya pun terkial-kial mengorek duit yg ada...kebetulan saya pegang beg mak saya, check dlm purse mak punxde duit..sudah...korek2 duit seringgit ngan duit syiling..lama gile duk kt depan kaunter tu cari duit..hu..last2..finally..cukup!!!huargh...dengan perasaan malu..bayar..then terus blah...g kt mak..mak tanye kenapa lambat sangat..ckp xde duit...hahahahahaha....sekali mak cakap kt dalam beg mak tu ada duit je...tapi bkn dlm purse...huargh.....mcm mana leh x jumpa....huargh...malu malu malu...x mau g farmacy tu lagi...huargh!!!!!
okla..end of story...saya malu...hu...firefly out...
okla..end of story...saya malu...hu...firefly out...
sambung kisah Drama Queen..he...sekarang ni saya tengah follow 2 cerita korea yg bagi saya best la kan ..org lain saya x tahu la kan..he...
First drama, The Moon that Embrace the Sun,
Sinopsis:
The Moon Embracing The Sun tells a love story between King Lee Hwon and a female shaman named Wol. Wol was born from a noble family and became the crown princess, but she was entrapped and faced execution. Finally, she lived as a shaman.(Dramacrazy)
tgk sinopsis mcm cerita historical kan..cite lelama..he..mmg pun..tp siyes best..nak tahu 2 sebab kenapa kita patut tgk drama ni?he..
1. sbb Kim Soo hyun ada.sape kim soo hyun?ala, tengok tak cerita Dream high?kalau tengok mesti konpem kenal Kim Soo Hyun ni...yang menarik tentang Kim Soo Hyun ni bagi saya ialah dialect/slang korea dia..he..lain dari yg lain la...mcm cute je kan...he..
2. sbb Han Ga In. ish cantik betulkan dia ni..jeles betul saya tgk dia..dari dulu mmg jeles tul ngan kecantikkan dia..he..
3, cerita ni romantik dia lain macam sikit.
Drama kedua, Wild Romanace,
This drama tells a love story between a baseball player and a female guard who is a former judo athlete.(Dramacrazy).Everything starts on the birthday of Eun Jae's dad. Eun Jae ran into Park Moo Yul, who is the 2nd baseman of 'Green Dreamers', when she is drunk. Eun Jae who is a fan of 'Blue Seagulls', starts a fight with Moo Yul who led the 'Green Dreamers' to victory. The next day, internet is on fire with the video called 'Humiliated Park Moo Yul'. Because of this video, career of both Moo Yul and Eun Jae, who recently got a job as a bodyguard, are in danger. In the end, they decided to put on a show against the public! They lie that Eun Jae is Moo Yul's private bodyguard and the video was recorded when Eun Jae was giving a self-defence demonstration to Moo Yul. Like this, Eun Jae becomes real bodyguard of Moo Yul. It seemed like everything worked out just fine, but the problem is that they can't stand each other's existence...(mysoju)
First drama, The Moon that Embrace the Sun,
Sinopsis:
The Moon Embracing The Sun tells a love story between King Lee Hwon and a female shaman named Wol. Wol was born from a noble family and became the crown princess, but she was entrapped and faced execution. Finally, she lived as a shaman.(Dramacrazy)
tgk sinopsis mcm cerita historical kan..cite lelama..he..mmg pun..tp siyes best..nak tahu 2 sebab kenapa kita patut tgk drama ni?he..
1. sbb Kim Soo hyun ada.sape kim soo hyun?ala, tengok tak cerita Dream high?kalau tengok mesti konpem kenal Kim Soo Hyun ni...yang menarik tentang Kim Soo Hyun ni bagi saya ialah dialect/slang korea dia..he..lain dari yg lain la...mcm cute je kan...he..
2. sbb Han Ga In. ish cantik betulkan dia ni..jeles betul saya tgk dia..dari dulu mmg jeles tul ngan kecantikkan dia..he..
3, cerita ni romantik dia lain macam sikit.
Drama kedua, Wild Romanace,
Sinopsis:
cerita ni pun best..he..nk tahu 3 sebab kita kena tengok drama ni?
1. mestila sebab Lee Dong Wook ada kan...ala Hero cite yg gile hot dulu..my girl..ingat x...ish3x..hensem betul saya tengok dia dalam cerita ni...cair..
2.sbb lee si young...kenal x perempuan ni?yg berlakon cerita Naughty kiss tu..tapi bukan heroin tau dalam cerita tu...he..saya suka betul tengok Lee Si Young ni berlakon..kelakar dia leh bawak, anggun pun boleh...mmg pelakon berbakat la..
3. sbb rambut Lee si Young dalam cerita ni mcm rambut Hafiz awan Nano nano nano..rambut tu mesti pergh....he..
ok tu aje...so, kalau rajin leh la klik link2 yg saya dah bagi kt atas tu untuk tgk..opss lupa nk bgth..both of the dramas still sedang ditayangkan kat korea..skrg baru episode 11..x sabar nk tgk cerita ni sampai abes kan..
Trailer
okla firefly out..ada cerita best nanti saya share lagi..
hai..mood rajin menaip dah datang..al maklumlah..cuti seminggu kan..he...rasa bebas betul otak ni duk kt rumah je...kan best dapat mcm ni selalu..kui3x..Zuritah, jangan mimpi la...he..ok back to the title...just nk share something..he..aktiviti Selasa malam rabu saya...he..as you guys know, saya kan Drama Queen..suka tengok drama...so, sekarang ni, setiap Selasa malam Rabu mmg la saya selalu confuse..kalau dulu malam rabu saya akan stay tgk 8TV sbb cerita mmg best mcm desperate housewife,ugly betty, gossip girls, vampire diaries...semua my fav shows...tapi skrg ni lagi confuse...sbb kt tv3 ada cerita hangat Vanilla coklat, kt tv9 ada cerita best Ariana Mikhail n kt tv astro ria ada cerita novel bicara hati...he..kalau kt rumah JB xde Astro so, Bicara hati mmg selalu tgk online la kan...sekejap2 kena tukar tv...last2 semua cerita saya tengok online je...dengan internet celcom nerukband yg sgt slow..terpaksa la men"tabah" kan hati ye dok..he...ok tu je nk cerita...saya tengok kt internet pun dah banyak link untuk download vanilla Coklat, download bicara hati n Download Ariana mikhail...ok la kan...kalau rasa rajin nk tunggu, download, kalau malas nk tunggu tapi kena tunggu gak..buffer la video online...he..next saya nk cerita pasal cerita korea yg saya tgh follow skarg ni...he..
til then, Firefly out..
til then, Firefly out..
Total Pageviews
ABOUT ME

WELCOME TO MY BLOG
HAPPY READING
Life is too short to wake up with regrets. So, love the people who treat you right. Forget about those who dont. Believe everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would e likely be worth it- Harvey Mackay
POPULAR POSTS
Categories
- Myself 172
- chetacooking 9
- homecook 5
- recipe 5
- foodblogger 3
- Zufik short note 2
- foodie 1
Contact Form
Powered by Blogger.
About Me
Followers
Search This Blog
Blog Archive
- ► 2011 (307)




