Thursday, March 10, 2011

Jahatnya mulut awak!!

hahaha...pagi2 hati da panas..geramm makcik..pagi ni mood memang la xde kan nk g keje..mcm biasa la kan..da sampai ofis,clock in, nak naik lift..sekali dalam lift ada 2 org perempuan naik bersama...perbualan bermula..

Perempuan 1: Ingatkan tadi sapa.
Perempuan 2: he..kenapa?
Perempuan 1: nampak mcm cikgu sekolah..
Perempuan 3:erk...jahatnya mulut perempuan ni..(dalam hati..sambil ignore je ape yg perempuan 1 cakap)

then tiba2..

Perempuan 1: Zuritah,Zuritah..(sambil tengok atas bawah..)
Perempuan 3:hmm..iye..(dalam hati ckp..nk apa lak minah ni ngan aku..
Perempuan 1: mcm nk g bersenam..
Perempuan 3:erk?over siot perempuan ni..budget ko mcm cun sangat la kan..(dalam hati..)

then sebelum perempuan 1 keluar dari lift..perempuan 3 mengumpul kekuatan berkata..

Perempuan 3: kita keje kt terminal bkn kt ofis je memanjang mcm awak..

grr...geram x..persepsi..kenapa la perempuan selalu ada persepsi..lantak lah kan org nk pakai apa pun..suka benor membelek perempuan lain..tolonglah..awak ingat awak cun sangat..salahke kalau perempuan x pandai bergaya n x pakai make up if that way makes her comfortable..at least, i x plastick pakai make up tebal2 nk tutup kawah kt muka ok..

watch out your mouth la..its not the proper way to say "hi" to people at early in the morning..OMG...

Ok la..firefly out nk sambung keje..grr..