Thursday, December 9, 2010

Ketika cinta

Hu...banyak betul masalah hari ni rasanya..da jatuh ditimpa tangga la gayanya..hu..biasala kan kerja..ada x kerja yang senang je, tak banyak masalah nak handle, tak banyak orang nk communicate dan semua la..duk relax je..kekadang saya jeles sangat tengok kawan-kawan saya yang berkerjaya in bidang yang dorang minat..nak kata saya tak minat ngan bidang kerja saya ni,tak lah kan..bidang sekarang ni memang bagus untuk diri saya nak belajar kan..tapi kekadang rasa tak termampu..kekadang saya terpikir,apa la masalah sebenarnya saya nak fit ngan kerja saya sekarang ni..maybe most of the problem lacking is communication..im used to work with things..not with people..yela,saya kan science students..before this, most of the time im working with lab instruments,lab apparatus, computer,system...so im lacking in communication with people..and in my work right now, communication is the most important thing..huargh..thats so hard for me lor..i need to work hard to improve muself..im not a quitter..i'll try my best..saya tahu,ni semua dugaan buat saya..saya kan budak baru belajar..maybe i can learn from mistake kan..tapi i really hope that one day i can make my dream come true to be Who i Am..tp be the person that is me..not someone else..


Saya bukan mengeluh..tetapi kekadang saya penat..dan saya bukan baik hati, saya cuma tak suka orang pandang rendah kat saya..jadi, saya berharap sangat hati saya ni kuat dan sabar...dan saya akan cuba mendidik hati saya supaya lebih bersabar..

Firefly out..

And for now..

Ketika cinta..by Siti NurHaliza

Ada tiada rasa dalam jiwa
Rindu akan memanggil Mu
Karna setiap jiwa tlah bersumpah setia
Hanyalah pada Mu
Bila cinta ada di dalam jiwa
Wangi bunga dunia tanpa nestapa
Sgala yang dirasa hanyalah Dia
Hatikan memuja hanya padaNya
Ketika cinta memanggil
Gemetar tubuhku
Ketika cinta memanggil
Hangatnya nafasku
Ketika cinta memanggil
Sang rindu
Ketika cinta memanggil
Rindu... rindu... rindu kalbu
Memanggil-manggil nama Mu
Seperti terbang di langit Mu
Tenggelam di lautan cinta Mu
Bertabur kalbu yang rindu
Melebur menjadi satu
Bagai menari diiringi pelangi
Ketika cinta memanggil


More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/siti_nurhaliza/#share