Wednesday, March 2, 2011

Hati berbisik

Hati Berbisik

Malam Bertandang
Hati Berbisik Mengenang
Cerita Derita Yang Daku Pendam
Kata Menguji
Cuba Untuk Kusudahi
Berulang Airmata Membasahi
Aku Kini Perlu Berdiri
Walau Hakikatnya
Pasti Kan Melukai
Aku Ingin
Semua Rasai
Kerna Pengakhirnya Hidup
Ku Sendiri
Oh Tuhan Kau Berikan Aku
Segala Kekuatan
Meneruskan
Perjalanan

Buat mak, ude sayang kat mak..xpela mak..mungkin ni semua dugaan buat keluarga kita..walaupun Abah dah xde..mak still ada anak2,menantu dan cucu2 mak..kita orang akan sentiasa ada kat belakang mak..
kepada orang2 yang tersebut..sampai hati korang jatuhkan air mata mak saya..mentang2 mak saya ibu tunggal..boleh ckp mcm2 kat mak saya..xpela..Hanya Allah yang boleh menghukum perbuatan anda semua..
Bagi saya, saya xkan maafkan orang yang telah melukai hati mak saya dan menitiskan air mata mak saya walau setitis pun..Saya sedar saya memang x berhak menghukum..tapi hati yang pedih tercalar x mungkin boleh ditampal semula..

Firefly out..