Tuesday, May 10, 2011

Tiz Zaqya mati kena bunuh dalam mimpi??

he..sebenarnya ni mimpi saya malam kelmarin kot..lupa lak nk crite pasal mimpi saya ni...saya tak tahula mcm mana Tiz Zaqya boleh masuk dlm mimpi saya..hahaha...dalam mimpi tu saya mcm tengok TV kot...mcm berita yang bgth tiz Zaqya mati kena bunuh...urgh...da mcm kes Arwah Datuk Susilawati lak kan...lepas tu yang bestnya...lepas berita tu kuar, kecoh pasal Tiz Zaqya ada anak, dua org lak tu..then,tetiba ada lak keluar Remy Ishak,kiranya mcm bg ulasan la yg sebenarnya, remy ishak ngan tiz xde pape hubungan...dan remy dah tahu lama da yang tiz da kawen...erk?apakah?aneh betul mimpi saya ni..leh lak mimpi gosip....hahaha..ni mesti sbb saya ni banyak sangat bergosip kot..hu...dah2 la cik Zuritah, wat2 la bertaubat...tapi saya rasa,saya ni terbawa-bawa sbb nk tgk cerita Nur Kasih The Movie....he...kan nk tayang 19 Mei ni da...tu yg sampai terbawa-bawa dlm mimpi...he..sekarang ni tengah angau lagu tema dia "Tanpamu"by sabhi sabdi n Elena..he...jiwang lak rasa...hahaha...

okla firefly out...

and for now,

Tanpamu hidup jadi sunyi

Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selama

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya

Cintaku padamu