Tuesday, May 24, 2011

Doakan saya!!

adush..2 days x update blog...sebenarnya still x beberapa sihat lagi...batuk selsema...suhu badan sekejap panas,sekejap berpeluh-peluh...hu...smlm mcm da ok...ni da lemau balik..rasanya sbb tadi saya duk berjemur kt yard..damn betul la..nk berurusan ngan org yang mcm penyangak kan...buat sakit haati je...saya ngan tak sihat ni,x pasal2 kena turun yard waktu panas terik...WT# tul la penyangak tu..kalau macam ni la gaya memang x sihat2 la..tadi sempat g klinik amik ubat je...tu pun saya amik ubat batuk ngan selsema je..x amik pn ubat demam sbb tadi mcm da ok...geram betul la..suara ni mcm segan2 je nk kuar...Kak Hernee bising suh MC..tp saya pikir keje yg berlambak saya tahan gak..lagipun ada org lain kisah saya demam?semua wat selamba je...nak tak nak kena tahan je la...

Ok la firefly out..

Doakan saya cepat sembuh...

Dikesempatan ni, saya nak ucapkan Salam Takziah kepada Kawan saya yang baru kehilangan Abah tercinta beliau mlm semalam, semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang soleh..Al Fatihah..
Buat En Kamarul Ariffin Hj Abas, tabahkan hati ye...ni semua dugaan...doakan yang terbaik untuk beliau..sesungguhnya doa anak soleh ialah harta terbaik untuk ibu bapa di dunia,di alam barzakh dan Insyaallah di akhirat kelak...