Monday, January 18, 2010

Im sorry....



im not supposed to love you... im not supposed to care.. im not supposed to live my life wishing you were there... im not supposed to wonder what you do and where you are... im sorry i cant help it.. because i love you...

mcm mana nk anggap awak seorg teman baik je...sedangkan dlm hati saya awak sentiasa ada...walaupn saya tahu, dlm hati awak da ada org lain skrg...nk buat mcm mana, da xde jodoh kita kan...mungkin awak n
gan saya dah ditakdirkan untuk jd kawan je...saya just nk mintak tolong kt awak,tolong saya padamkan awak dlm hati saya ni..kenapalah susah sgt rasanye...tolongla jangan bagi saya harapan lagi...kita yang salah dulu...x berani nk luahkan apa yg ada kt dlm hati kita....tp sekarang da terlambat..biar betapa dlm pn sayang saya kt awak,awak da ada org lain..dan saya tahu org 2 bahagia ngan awak...so i just have to let u go...saya tahu awak terkilan..saya pn sama..tp mmg da bkn jodoh kita kot...so saya mintak tolong sangat kt awak...jangan duga hati saya lagi..saya takut x kuat nk tolak awak...biar saya teruskan hidup saya..saya yakin awak akan bahagia ngan dia...saya akan selalu doakan akebahagian awak.... and for today....cinta dalam hati...

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku


ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja...fireflies out..