Sunday, May 1, 2011

Orang Gila Seks

hua...tadi check keyword kt nuffnang..saja2 je...tengok bawah ni...


Erk..ada org cari org gila sek?boleh dpt blog saya lak tu...saya pernah tulis pasal org gila sek ke..tak pernah la rasanya...hmm...aneh2x...Seram.....

he..hari ni hujan sepanjang petang...ingat nk ajak kawan saya kuar...x jadila kot..sbb dorang semua mcm busy je...x layan saya call n sms....yela..sape la saya...hu...merajuk..

Firefly out..

Selamat Hari pekerja

happy Labour Day...he...tahun ni da masuk 2 tahun saya sambut hari pekerja ni...he..so apa aktivit korg cuti2 ni?mesti berjalan sakan menghabiskan masa ngan org tersayang kan....saya?x yah tanye la kan..dari smlm duk je melepak kt rumah..mak demam..nk kuar susah sikit...lagipun kan Angah kena babysit Zara kan...so,ktrg duk je la kt rumah...saya plan nk g berjaya time square...ingatkna adik saya balik rumah...sekali dia kata dia ada keje la...so xle blik...next week dia balik terus cuti sem...so paln saya x jadi la...tp xpela..leh gak berehat-rehat kan..tp rehat x rehat sangat la..sbb angah saya tengah membuta...saya kena tengok Zara...hu....okla Zara da nangis...

Firefly out..

Once again HAPPY LABOUR DAY!!!