Thursday, April 5, 2012

Skip lunch hu lapo..

Skip lunch hu lapo.. by zufik_ita
Skip lunch hu lapo.., a photo by zufik_ita on Flickr.

skip lunch.aiyoo sgt lapar.firefly out.

Rose Is Red


Kalau ada orang baling batu kat kita, 

Balaslah dengan senyuman dan balinglah bunga ros kepadanya,






….
..
.

tapi jangan lupa baling dengan pasu-pasunya sekali


amik ko..baling pasu yg mcm kt bawah ni...puas hati sikit kan..


he..

kalau xde pasu, baling bunga ros pun dah puas hati sebenarnya...sbb ada duri..x pun baling pokok kaktus...kui3x...




he..

Firefly out...

Kosong..najwa Latiff

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong .. kosong 

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong