Thursday, January 9, 2014

Rombongan Futsal ke JB part 1

Ini cerita..last year punye cerita..sepanjang hidup x pernah main futsal..tetibe kena join company's tournament..adoi..practice 3 kali je kot..hu...saya mmg minat tgk bola..tapi...saya mmg x pernah main bola...pernah dulu pun sesuka masa kt GEMS..tu je la...lpas tu nk main mmg x la kan..sbb badan mkn berisi...x larat nk lari..hu...apa lagi nak kejar bola..semput mak oi...tapi disebabkan dah x cukup org, saya pn redha menyertai....alang2 leh jejln g JB...siap ponteng kelas lagi sehari..hu...

bertolak ptg jumaat, saya drive princess sendiri..memang ada sediakan bas, tapi saya ada plan lain, so lagi senang ada kereta sendiri betul tak? angkat sekali Hawa +Damia and Am...he..ada geng borak..xde la ngantuk n penat sgt drive..sampai dah pukul 8, kami terus menuju ke Tampoi..he..tujuannya...TARA...
reunion geng jejoh..hehehe.



with BFF..satu kenal kt JB satu kt S.Alam..

cover ayu sekali kak hernee tu...

dua org geng jejoh yg boroi sentiasa..en nazam & wan & anak2..

dah g Jb, mestila jumpa geng sejejoh bersama ye dak...mmg dah plan awal pun nk jumpa...g makan kt steamboat..saya angkut sekali hawa n Am(jgn tye kenapa Am xde dlm gambar ok)...

dah abes makan...kami pun bergerak ke tempat penyinggahan untuk berehat satu malam...hotel thistle..fuiyoo mmg best gile duk hotel ni...

ok...sampai sini dulu..part 2 esok lak taip...ok..

ni preview untuk part 2





Firefly out..