Monday, February 7, 2011

Kfc fish donut 
Sbnrye masa keje td teri

Kfc fish donut

Sbnrye masa keje td teringin nk mkn twister kfc.otw blik keje singgah kfc gelang patah.hu.xda lak.last2 belila fish donut ni.sdp memg sdp tp sya x suka la bijan dia.byk sgt.hu.

Friendster

haha..ni la yg jadi kalau saya berfriendster..da lama gila rasanya x bukak Friendster..ari ni tangan gatal lak nak jengah...he..lain benor da x bukak friendster ek..al maklumlah da ada Facebook..terasa diriku seperti kacang lupakan kulit..hahaha..bila usha2 FS ni..terkejut gak bukak..da banyak perubahan..siap ada game tu..he..and ramai jugak member2 saya masih aktif ber FS...he..ingat semua org sibuk ngan FB and twitter je...tengok profile saya cantik tul...he..siap ada lagu2 lagi tu..hahaha...gila la...agak2 kalau betul la orang ckp yang FB nak tutup, orang akan pergi balik x kt FS??ke org more prefer twitter..saya twitter pn tengah bertatih nak belajar guna lagi..hu..so sesape yang ada FS and rajin nak add saya...ni linknye..he..http://profiles.friendster.com/zufik ...hahaha...x boleh blah kan....he..

Banyak betul social network kan sekarang..canggih2x..orang ckp benda ni sebenarnya untuk social networking..tapi bila pikir2 balik ada baik dan buruknya kan..contohnya..kalau ada orang sewel yang kecoh cerita pasal hal rumah tangga kat FB..common la..hal rumah tangga kan P&C...x yah la nak letak kt FB..lpas tu ada lak yang siap bercintan cintun kt wall status...nak menunjuk-nunjuk kot..saya ada pakwe,tunang,suami...commonla..kalau nk tunjuk romantik pn SMS da la...x pn...PM je la kan...benda2 tu kan P&C..habes nak p canag kt semua org..malu la..kalau couple2,tunang2 gaduh2 kt Fb saya leh terima lagi..yang xle blah pasal hal rumah tangga..ish3x..

Ada lak..yang da kawen mengaku single..dulu selalu gak dengar cerita yang social network ni punca org bercerai/clash..hmm..macam2..

Artis kita lak sibuk berperang guna Twitter & FB..ish3x..kelakor la..Artis A ckp Artis B mcm tu,then Artis B lak reply..hmm..memang cari pasal..ada kah ini semua publisiti murahan?...hahaha...entah la kan..x mau komen macam2..nanti kena saman..artis Malaysia sekarang pun da maju mcm artis orang putih...suka saman2..he..Pis pis kacang pis..

Firefly out..

A week without my Laptop..

Seminggu ni saya xde laptop kat rumah..huwa.....boring gile!!so i spent my night wif TV yang mcm disko..he...no more internet...saya ingat nak beli laptop baru..huhu...tapi entah..saya ni kedekut kan..nak beli tu rasa mcm sayang..ada x orang nak bagi hadiah kat saya?adala..adala..saya baca blog2 orang lain...drg punye la dapat untung buat blog...saya?he...entah sampai bila la nak dapat duit macam drg tu kan...xpe..saya percaya rezeki ada kat mana2..kita kena berusaha sikit...yang penting rezeki kita halal..kan3x..



Firefly out..

And for now..

Rocketeer lyric by Far East Movement Feat. Ryan Tedder

the song make me wanna dance!!

Here we go, come with me,
There's a world out there that we should see,
Take my hand, close your eyes
With you right here, I'm a rocketeer
Let's fly, fly, fly, flyyy.
Up, up, here we go, go. [2x]
Let's fly, fly, fly, flyyy.
Up, up, here we go, go.
Where we stop nobody knows [knows],
Where we go we don't need roads [roads],
Where we stop nobody knows [knows],
To the stars if you really want it,
Got, got a jetpack with your name on it,
Above the clouds in the atmosphere [phere],
Just say the words and we outta here [outta here],
Hold my hand if you feelin' scared [scared],
We flyin' up, up outta here.
Here we go, come with me,
There's a world out there that we should see,
Take my hand, close your eyes,
With you right here, I'm a rocketeer,
Let's fly, fly, fly, flyy.
Up, up here we go, go. [2x]
Let's fly, fly, fly, flyy.
Up, up here we go, go. [Here we go]
Where we stop nobody knows [knows],
Baby we can stay fly like a G6,
Shop the streets of Tokyo get your fly kicks,
Girl you always on my mind,
Got my head up in the sky,
And I'm never looking down feelin' priceless, yeah,
Where we at, only few have known
Go on the next level, Super Mario
I hope this works out, Cardio,
Til' then let's fly, Geronimo.
Here we go, come with me,
There's a world out there that we should see,
Take my hand, close your eyes,
With you right here, I'm a rocketeer,
Let's fly, [Yo]
Nah I never been in space before,
But I never seen a face like yours,
You make me feel like I could touch the planets,
You want the moon, girl watch me grab it,
See I never seen the stars this close,
You got me stuck off the way you glow,
I'm like, oh, oh, oh, oh
I'm like, oh, oh, oh, oh,
Here we go, Come with me,
There's a world out there that we should see,
Take my hand, close your eyes,
With you right here, I'm a rocketeer,
Let's fly, fly, fly, flyy.
Up, up here we go, go. [2x]
Let's fly, fly, fly, flyy.
Up, up here we go, go. [2x]
Where we stop nobody knows, knows, knows.


Details about Far East Movement Group
(Credit to:Wikipedia)

Far East Movement (stylized Far⋆East Movement and abbreviated FM) is an Asian American electro hop quartet based in Los Angeles, California. Members Kev Nish, Prohgress, J-Splif and DJ Virman represent Japanese, Korean, Chinese and Filipino descent.

They put together the first multicultural live music event in Koreatown, Los Angeles to benefit a drug rehabilitation center in the community called "Movementality".FM's first claim to fame was their song "Round Round" featured in the Hollywood movie, The Fast and the Furious: Tokyo Drift, and its subsequent soundtrack, video game and DVD.


Since "Round Round", the group has been featured on various network shows including CSI: Miami, CSI: NY, HBO’s hit show Entourage, Gossip Girl, and Finishing the Game (a featured film at Sundance 2007).[3] They were invited to perform on Power 106's PowSince "Round Round", the group has been featured on various network shows including CSI: Miami, CSI: NY, HBO’s hit show Entourage, Gossip Girl, and Finishing the Game (a featured film at Sundance 2007).[3] They were invited to perform on Power 106's Powerhouse 2009, one of the biggest Hip-Hop concerts on the west coast, performing with the line-up including Jay-Z, Kid Cudi, Sean Paul, New Boyz, Pitbull, Lil Jon, LMFAO, Ya Boy, Flo Rida, and The Black Eyed Peas. Their single "Like a G6" hit number one on the Billboard Hot 100 Chart and on iTunes as well in late October 2010.[4] Far East Movement also has the distinction of being the first Asian-American group to earn a top ten hit on the Mainstream Pop charts in Americaerhouse 2009, one of the biggest Hip-Hop concerts on the west coast, performing with the line-up including Jay-Z, Kid Cudi, Sean Paul, New Boyz, Pitbull, Lil Jon, LMFAO, Ya Boy, Flo Rida, and The Black Eyed Peas. Their single "Like a G6" hit number one on the Billboard Hot 100 Chart and on iTunes as well in late October 2010.[4] Far East Movement also has the distinction of being the first Asian-American group to earn a top ten hit on the Mainstream Pop charts in America