Monday, November 15, 2010

Churp Churp

Lambatnye nak pukul 5.30 ptg..dari kul 7 pagi td asyik tengok jam je sambil dalam hati berkata..bila nak kul 5.30 ni?..lambat sunguh rasa masa berlalu hari ni...hu..Da la ngantuk..hahaha..tido awal ke lambat ke sama je..esok p keje,tetap mata ngantuk gak..entah kena penyakit Malas apa entah..rasa nak demam pun ada..hu..


tgh boring2 kan..so apa lagi,mengulor lah..he..sambil2 buat keje..lalala~~tu la kejenya..mengulor je la setiap hari.ngeh3x..saya pun untuk menghilangkan ngantuk kan konon-kononnya..bukakla nuffnang..nak check duit la konon..ceh,ada 65 sen je..hahaha..kelakor la..orang lain punye samapi berpuluh ratus ringgit..saya seringgit pun x lepas..hehehe..jadilah kan..


tgh melilau kt nuffnang,tetibe nampak Churp Churp...apakah itu?entah saya pun x paham lagi..tp Kak Hernee suh masuk..saya pn sign up je la,nanti kalau saya rajin saya baca guidelines dia..he..

burung icon ni cute la..
Ok la..firefly out..

And for Today..

Imran Ajmain

Lirik Ghaibmu :

Biar ghaib mu suatu misteri
Tiada ku mencari sebarang pembayang lagi
Biar ia bertanda tanya saja
Hati ku dah lama bertitik noktah
Biar, biar lah berlalu
Biar, biar lah begitu
Biar waktu mengubat rindu
Tiada ku mencari sebarang penawar pilu
Biar lah mereka tertanya-tanya
Hati ku dah lama berganti arah
Mana pergi janji
Setia di sisi
Hanya aku yang tertunggu-tunggu
Waktu pun berjalan
Tak berkesempatan
Kau hilang tanpa pesanan
Biar ghaib mu suatu misteri
Tiada ku mencari sebarang pembayang lagi

Credit to:http://liriksemualhttp://liriksemualagu.blogspot.com/2009/09/lirik-lagu-ghaibmu-imran-ajmain.html