Me n Hanphone..

 hu...macam mana ni..hp saya meragam la pulak..hu...tensen tul ni..nk keje pn x fokus lansung..adush...dulu pn pernah jadi mcm ni..tp sekejap je..lpas 2 ok blik..ni tetibe lak..saya bukan apa..kalau dulu waktu study,takpe la kan..paling yg selalu call or mesej famili n fren je..tp bila da keje ni,susah la kan kalau hp rosak...saya risau kalau ada urgent matters which relate to work..susah la kan...lagipun minggu ni mmg penting..adush pening kepala la...nk beli,mmg susah la kan...terus terang la kan..saya ni memang kedekut sikit bab2 nk beli barg mcm HP,laptop..kena pikir 2,3,4....1000x kali baru la ok..masa nk beli hp ni pn dulu saya pikir lama...sekejap nk,sekejap xnk..hu..manyak hati susah lor...tengokla..kalau esok x ok gak..saya g kedai..hu..

* ada x org baik hati nk hadiahkan saya Handphone free...hu...

 
okla firefly out..

And for now...

Lirik Aku Cinta Kau dan Dia

Hancur hatiku mengenang dikau
Menjadi keping-keping setelah kau pergi
Tinggalkan kasih sayang
Yang pernah singgah antara kita
Masihkah ada sayang itu
Memang salahku, yang tak pernah bisa
Meninggalkan dirinya 'tuk bersama kamu
Walau 'tuk terus bersama
Kan ada hati yang 'kan terluka
Dan ku tahu kau tak mau
Sekali lagi maafkanlah
Karena ku cinta kau dan dia
Maafkanlah ku tak bisa
Tinggalkan dirinya
Mungkin tak mungkin 'tuk terus bersama
Jalani semua cinta yang tlah dijalani
Tapi bila itu yang
Kau pikir yang terbaik untukmu
Bahagiaku untuk dirimu
Simpan sisa sisa cerita cinta berdua
Walau tak tersisa cerita cinta berdua
Still love her in my mind
Still love her forever

0 Comments