Being a Single..

adush...pening2...asal la semua org sibuk nak carikan jodoh untuk saya?saya baru 23 tahun..baru start keje..x stabil pn lg hidup..semua nk carikan saya jodoh...ish3x..mentang2 la seorang je yang still single kan sekarang..relax2 sudah..ni x,semua org kt department 2 sibuk nk carikan jodoh..sampai bos besor HSE pn sama..buat saya pening kepala je..nanti2 la dulu..ada benda lagi penting yg saya nk achieve before saya sbuk nak carikan jodoh..

lagipun jodoh yang dorg carikan semua x menepati ciri2 Wildan Firdaus..he..ada ke suami org la,lelaki setengah abad la..apada..kalau nk tolong carikan pun,biarlah ikhlas...ni x,ada laki org (ada yg memg gatal lak 2...tolonglah..)cari lah yang sepadan ngan saya kan..he..ni tak..entah sape2 entah dorg ni...ish3x..x membantu tul..

Wildan Firdaus,awak jangan lelama sangat cari saya ek...lalalala...

3 Comments

  1. hu.. sy lak, org sebok soh kawin..pkck, mkck.. even mak ngn ayh pun da strt tnye.. hua..sy bru 23 kot..lek2 la lu

    ReplyDelete
  2. woi2..smua org ke?
    guau2 je la bukn nk suh pilih yg sparuh abad tu pn..

    ReplyDelete
  3. carikan jodoh x semestinye kawen trus..sesi taa'ruf la dlu,kenal2..hehe..

    ReplyDelete