Friendster

haha..ni la yg jadi kalau saya berfriendster..da lama gila rasanya x bukak Friendster..ari ni tangan gatal lak nak jengah...he..lain benor da x bukak friendster ek..al maklumlah da ada Facebook..terasa diriku seperti kacang lupakan kulit..hahaha..bila usha2 FS ni..terkejut gak bukak..da banyak perubahan..siap ada game tu..he..and ramai jugak member2 saya masih aktif ber FS...he..ingat semua org sibuk ngan FB and twitter je...tengok profile saya cantik tul...he..siap ada lagu2 lagi tu..hahaha...gila la...agak2 kalau betul la orang ckp yang FB nak tutup, orang akan pergi balik x kt FS??ke org more prefer twitter..saya twitter pn tengah bertatih nak belajar guna lagi..hu..so sesape yang ada FS and rajin nak add saya...ni linknye..he..http://profiles.friendster.com/zufik ...hahaha...x boleh blah kan....he..

Banyak betul social network kan sekarang..canggih2x..orang ckp benda ni sebenarnya untuk social networking..tapi bila pikir2 balik ada baik dan buruknya kan..contohnya..kalau ada orang sewel yang kecoh cerita pasal hal rumah tangga kat FB..common la..hal rumah tangga kan P&C...x yah la nak letak kt FB..lpas tu ada lak yang siap bercintan cintun kt wall status...nak menunjuk-nunjuk kot..saya ada pakwe,tunang,suami...commonla..kalau nk tunjuk romantik pn SMS da la...x pn...PM je la kan...benda2 tu kan P&C..habes nak p canag kt semua org..malu la..kalau couple2,tunang2 gaduh2 kt Fb saya leh terima lagi..yang xle blah pasal hal rumah tangga..ish3x..

Ada lak..yang da kawen mengaku single..dulu selalu gak dengar cerita yang social network ni punca org bercerai/clash..hmm..macam2..

Artis kita lak sibuk berperang guna Twitter & FB..ish3x..kelakor la..Artis A ckp Artis B mcm tu,then Artis B lak reply..hmm..memang cari pasal..ada kah ini semua publisiti murahan?...hahaha...entah la kan..x mau komen macam2..nanti kena saman..artis Malaysia sekarang pun da maju mcm artis orang putih...suka saman2..he..Pis pis kacang pis..

Firefly out..

0 Comments