Looking for a place to stay in Dungun- Adik's convocation..

Adush tinggal 2 minggu je lagi..saya x booking lagi tempat untuk ktrg stay kt Dungun nanti...kalau kt Kuala Terengganu saya familiar lah sikit kan ngan hotel2 n resort kt sana sbb da biasa g masa adik belajar kt sana..kt Dungun, x tahu mana yg ok...saya google punye google x banyak pn membantu..then saya bukak laman web UiTM dia ada bg list tempat yg berdekatan la ngan uiTM dsungun tu kan..so misi saya dari pagi tadi ialah call n survey semua hotel,resort,inn,villa yg ada kat dlm list tu..dari banyak2 dalam list tu, ada yg da full booked, ada yg mahal melampau sangat so saya reject, ada yg harga murah,to tgk kt internet,drg review mcm x ok...saya terpaksa reject gak..ada yg "no yg anda dail tiada dlm perkhidmatan"..erk?da bungkus kah?and tanpa saya sedar..ari ni saya tak buat kerja saya sangat pn...saya sibuk cari maklumat pasal hotel la...telefon tanya rate and availability  la..hu...punye leka ek..

So, dari semua, saya da finalize kan 3..

1. Turtle de'village Inn (yg ni x sure rope bentuk mcm mana sbb google kt internet gambor xde)
2. Akademi IMP(tengok mcm ok,harga pn ok,dekat pn dekat, tapi x dpt call lagi...esok nk try)
3. Merantau Inn(yg ni pn ok harga, tp yela tgk gmbr mcm ok..kalau g tak tahu la kan..)

so besok saya akan try lagi cari mana yg ok...before buat keputusan muktamad..yela..nk jalan jauh2 ni saya kesian kat mak saya, mesti nk rehat bebetul kan...he..

For more info of the hotel available and             rates:http://tourism.terengganu.gov.my/eterengganu/images/daerah/dungun.pdf

firefly out..ngantuk...

0 Comments