Family weekend

krrkk..laparnya perut saya..hu...kena bertahan..saya stressed ngan berat badan saya la...da bertambah-tambah pulak..bkn ape..yela..kita kan single..kang gemuk lagi org xnk..hu..kesian x?hahaha..gurau je tau..

laptop saya da xdpt diselamatkan lagi..hu..so hari sabtu lepas, pergila ICT fair kat mid valley..punyela ramai gila org...last2 x jadi beli..tgk je la..konon2 ckp xpela...kt JB ada PC fair..nanti g tengok..smlm blik dari KL..ptg tu g la Persada,JB nk tengok2...dengan sesat2 nya..last2 tgk ada berapa je kedai..x banyak mcm tahun lepas saya pergi..hmmm...hampa..so maksudnya x beli lagilah..saya da mati kutu malam2 kat rumah xde internet..da la bayar internet nye tp xde org guna..nk terminate sayang lak sbb 4 number last BB saya sama ngan no HP saya..he..kebetulan tau..so,setiap kali nk bayar on9 senang..ingat number depan je..belakang xyah ingat..senang sikit..tapi bila pikir duit melayang bayar je..sakit kepala lak..ada x sesape nk sewa..saya bg separuh harga..hahahaha...

hari minggu yang baru lepas ni mmg saya spent for my family je..sehari suntuk ktrg keluar lepak rumah baru Along..nk dekat kul12 mlm baru sampai umah..al maklumlah..mak saya ckp da x best duk rumah..pelik..duk rumah sendiri tapi rasa x mcm rumah sendiri sbb og lain..hmm...malas nk cerita sbb nanti kena ambush..opss..terlebih sudah..ktrg siap g up town shah alam ari tu...tu yang sampai tgh malam..

balik semua terus pengsan..x larat da berjalan satu hari..he..

Ok la..firefly out...

0 Comments