12112-Happy Birthday Mak-54!!

Hari ni 12112...eh cantiklah tarikh kan...hari ni hari kelahiran orang yang paling saya sayang kat dalam dunia ni...percayalah memamg satu2nya org yang saya sayang..xkan ada pengganti...mmg confirm no 1...he...hari ni saya rasa bersyukur sbb hari ni, lahirlah seorang yang saya rela korbankan segala2 untuk beliau...Hari ni hari kelahiran Mak saya yang tercinta...he...so, dikesempatan ni, saya nk wish selamat ulangtahun yang ke-54, ude doakan mak panjaaaaaaaaaaangggggggg umur dan sihaaaaaaaaaaaaatttttttt selalu...terima kasih untuk semua yang mak buat untuk anak mak sorang ni...Ude nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki untuk semua kesalahan yang ude buat...Ude sayang mak sangat!!!

Excited nk balik rumah jumpa Mak malam ni..he...adik ckp nk celebrate sama2...he...Yeah!!esok x yah g keje!!!
Firefly out...

0 Comments