Salam Ramadhan

                                                             

Ahlan wa sahlan Ya Ramadhan.
Ya Allah, finally sampai jugak bulan Ramadhan...
Walaupun hari ni dah hari ke-2 Ramadhan..
Saya nk jugak wish selamat Berpuasa kepada umat Islam seluruh dunia..
Moga Ramadhan yang penuh berkat ini dapat merapatkan kita dengan Allah s.w.t pecipta seluruh alam..
dan berkat bulan Ramdhan ni dapat kita selami dengan penuh kesabaran...
InsyaAllah..

semalam sempat usha2 video mat Lutfi and disebabkan tengok video ni, berbuka semalam special request kt mak nk mkn nasi lemak..he...memang terbaik...(baru kena puji kurus sikit..balik KL terus melantak balik..sigh..)
Hari ni dah kena balik Gelang patah...sigh..
alangkah indah jika ada rezeki untuk berkerja di KL sahaja..
bercinta betul rasanya nk balik GP..
rasa mcm duk asrama pulak..
so, after this, terpaksa la pikir apa n mkn sahur n buka sendiri..
nasib baik la x payah buka n sahur sorg2..
sigh(lagi..lagi...dan lagi..)
kalau ikut plan nk raya nanti baru blik KL balik..
sigh..hua....menci2...
jeles ngan org yg berbahagia boleh berkumpul ngan familiy setiap hari untuk bersahur dan berbuka sama2...
xpela..sabar la ye wahai hati...
InsyaAllah ada hikmahnya nanti..

okla...for today, saya nk share lagu kt bawah ni...tengah tangkap cintan ngan lagu ni..


Babak Cinta by Tengku Adil (OST Bukan Bidadari)

Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapan    
Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada
Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu
Engkau meringankan hati ini, engkau menenangkan jiwa sepi

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Kau tahu kau disakiti, hatimu sedang kau melindungi 
Percayakan pada cinta ini, relakan ia berterbang tinggi

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya               
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat
Aku juga merasa ketakutan oh cinta
Percayakan pada kita oohhh...

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka

Ooohhh... oohhhh.... Oohhhh... oohhh...

Firefly out..

0 Comments