Sore-throat in Ramadhan 10

Pejam celik dah Ramadhan ke-10..Alhamdulillah untuk bulan Ramadhan yang penuh berkat ini...masuk hari ke-10 tekak terasa perit pulak..so hari ini saya tido berbekalkan satu botol air masak dan panadol dua biji..Berdoa esok badan akan pulih seperti biasa sbb berkemungkinan saya kena berpanas di lapangan kontena esok ..berharap cuaca tidaklah begitu panas hendaknya kan...InsyaAllah...nasib baik minggu ni kerja x berapa stress,hectic and schedule x penuh ngan meeting sangat..maybe its 2nd week of Ramadhan, so ramai yang start slow down sikit...so, saya pun boleh siapkan semua keje saya yg dah pending berbulan bulan..i admit that a few weeks back, saya stress sampai tahap saya rasa nekad nak resign..but to be honest, perasaan nekad tu still ada..but, kita tengoklah keadaan akan datang macam mana kan...sekarang setiap hari saya berdoa diberi pertunjuk to pursue my dreams..InsyaAllah..saya yakin Allah s.w.t sentiasa bersama saya...Amin..

Firefly out..

0 Comments