Wujud- 7 Ramdhan OST



 Kau terasing dijiwaku bermimpi,
Setiap nadiku kau wujud selalu,
Kau syurga seindahnya dirimu,
Hanya kerana cinta-Nya kau wujud,

Kau adalah diriku dan aku adalah dirimu,
Hanya Tuhan tahu apa ada depan nanti,
Telah lama aku nantikan,
Dari saat aku dipisahkan dari sinar bintang yang menghilang

Ku akui tiada yg mampu aku nyatakan,
harap aku kan selalu denganmu,
ku menanti saat hadirnya aku semula,
yang seakan hilang ditelan masa

Kau adalah diriku dan aku adalah dirimu,
Hanya Tuhan tahu apa ada depan nanti,
Telah lama aku nantikan,
Dari saat aku dipisahkan dari sinar bintang yang menghilang

Maafkan aku kerana diriku tak pernah sempurna untuk-Mu
Kau yang satu kau teragung
hidup matiku kerana cinta
cinta ada hanya untukmu
bila saatnya akan bertemu

firefly out..

0 Comments