metafora kehidupan

Saya pernah ada impian itu..cuma disaat itu,saya mengambil keputusan untuk melupakan impian itu...disaat saya tekad melepaskan impian itu, saya kehilangan sesuatu..kini,saya diberi peluang byk kali untuk meneruskan impian itu.tp entah mengapa, impian itu seakan kabur dan jauh dari diri ini.berkal kali saya cuba lari dari Impian itu..setapak saya cuba melangkah kehadapan,seribu langkah hati ini pergi melarikan diri..saya x tahu bagaimana mahu meneruskan impian yg telah saya tinggalkan pergi..bukan niat mengikut hati dan perasaan..tp saya x mampu buat masa skrg untuk berdepan dgn impian itu...kehilangan membuat saya takut untuk memiliki, kehilangan juga membuat saya takut untuk memberi, kehilangan membuat saya takut untuk bermimpi, kehilangan buat saya takut untuk merasai sakit itu sekali lagi...
Firefly out

0 Comments