Minggu yg penat tp best!!

he..setelah 3 minngu menghitung hari...akhirnya dpt gak blik kl..yeah!!!he...seronok gile rasanye...dpt jumpa kekwn n shopping...he...apalagi memborong sakan la...hu...masa jumpa bebdk company 8, aku senyap je...he...malu la konon..last2 ada org sound aku sombong..ceh...hampaagas betul..lantaklah...aku punye suke la kan..yang penting dpt lpas gian main boling..da lama x main!!

janji ngan paya nk jumpa dia kt ou tp x sempat la...sori ek paya..2 minggu lagi aku blik jumpa ko..he...rindu amit sih sama lou...hu..best mmg best..tp sedih gak la td masa nk naik bus...rasa xnk blik pn ada....hu...nk duk umah..walaupn asyik gaduh ngan along ngan angah tp ttp seronok...danial pn ada kt umah...hu...walaupn sakit telinga dengar mak membebel tlg masak n kemas umah...tp ttp seronok...ada ke smlm mak ckp dia risau aku xde pakwe..relax la mak..anak mak muda lagi...he...nk enjoy dulu..ngeh3x..

sekarang ni tgh gila lagu lukman oiam,namun engkau tahu..best3x...he..jiwang la plak..

pape pn best la hujung minggu ni...sekian..

and for today..lukman oiam-namun engkau tahu..

Aku tak menyangka
Begini akhirnya
Cerita indah kita
Bersama

Dan tak ku percaya
Tergamaknya aku
Menghembus kata itu
Padamu

Namun engkau tahu
Semua itu bukanlah untukku

Sejujurnya aku tahu apa berlaku
Dibelakangku selama ini
Ku pejamkan mata

Tapi sampai bila
Aku kan membisu untuk mu
Namun engkau tahu
Ku tetap menyayangimu
Selamanya…

Namun engkau tahu
Semua itu tudaklah untukku…



0 Comments