Nasib saya ngan org yang bernama "gee"

hua....malang sungguh rasanya...perlukah aya berhadapan dgn org bernama "gee"...x tahu la...dlm hidup ni da dua org yang diberi gelaran "Gee" memeningkan hidup saya...damn sungguh la..

Gee yang pertama ialah Kak gee masa time praktikal kt FRIM dulu...bengis gila org nya...badan dia kecik je...tp punye la cerewet n garang...badan saya sampai tegang 1 badan stp kali g keje time 2...mmg sakit badan gila la...saya xle nk tensen2,kalau tensen confirm kaki akan kejang n badan sakit2...hua..memg tensen gila la time praktikal 2...ada je x kna..ada ke dia suh saya masukkan solvent dlm column yg besar la gak kan pakai dropper je...berjanggut nk masukkan 100ml solvent je time 2...kaki sakit gila sbb kna berdiri...buat salah sikit dia da ckp"ish,mcm mana awak buat ni".dengan suara sinis dan jelingan tajamnye..bayangkan 3 bln saya di "treat sebegitu"..tp dia sbnrnye baik je..saya ni je yg over sensitif..cengeng la katakan...mana leh tahan org marah2...sedih hati saya yg kecik ni...hu...

Gee yang ke-2 baru je saya jumpa smlm n bakal saya jumpa 10 jam akan datang dlm misi saya nk dptkan lesen kereta..ala garang gila lak dpt cikgu memandu...sakit telinga kna herdik ngan dia..kalau tensen dlm hidup pn kan jgnla maki2 anak org lain kan...saya x suka la kna2 marah mcm 2....slalunye org kata kalau dpt cikgu garang bagus la kan..saya xle..semangat rasa hilang tau..rasa down gile..tahula dia pandai,kita baru nk belajar..x patut la dia treat kita mcm 2 kan...damn la..rasa mcm nk g belajar tmpt lain je..tp..nanti tergendala lagi lak...he outcome from that,i've got Lesen lembu skrg..hahaha..lantak la ngan org yg bernama GEE...Ada Aku kisah...yang pasti misi n azam saya pasti n kna tercapai...YEAH!!!tengoklah nanti...

Lagi satu nk tambah ckit...rupa2nya sakit badan kalau nk bwk kereta..maybe saya x biasa lagi kot..lama2 okla kan...

2 je kot for this time...lain kali cerita lagi ok...firefly out..

and for today....HAti yang selalu kau sakiti..

angan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya

*
maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

tak ada lagi yang bisa kulakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
akulah hati yang telah kau sakiti

ku menangis
harus slalu kau tahu
akulah hati yang telah kau sakiti

0 Comments