alice in wonderland!!

haha...title xde kaitan ngan cerita alice yg tgh panas kt wayang skrg ni..dengar2 org ckp cerita 2 best..tp x sempat la nk g tgk..hu.

minggu lepas penat gile..sakit satu badan rasanye...hu..2la..menggatal nk blik umah sgt...ingat kl 2 dkt??hu...xpela..sekali sekala...sampai kl pn ari 2 kul 4 pagi ari sabtu...hu...ari sabtu 2 plak g merayap ngan mak,along n angah n my little handsome boy danial sampai kul 10...hu...ari ahad tengahari da kna blik gelang patah..hu..sampai umah nk dkt kul 10 mlm la gak...mana la x letih...rasa mcm xnk bgn g keje pn ada...tp...hu...

blik umah mak ckp dia ada beli itik..wa..ada ke dia ngan angah saya tgu saya blik untuk masakkan untuk drg...wa gue nngak mkn bebek sih...so mcm mana nk masak..hu...punye la geli ngan itik..bkn nye apa..org ckp rasa itik sama je mcm ayam tp saya x nk sbb bila nk mkn terbayangkan mulut itik n kaki dia 2..hu..xpela tq jela..nk dijadikan cerita...ari ahad sblm blik glg pth saya masakkan jugakla untuk angah saya..kempunan katanye..hu...terpaksala..da dia buat muka merjuk dia 2..kesian lak dia..

ari sabtu 2 sempat g jumpa ngan kwn baik saya...dia nmpak happy...tp dari kaca mata saya..saya tgk hidup dia miserable la..maybe dia x perasan..tp saya kn bff dia...saya tahu la...saya mmg dilahirkan mempunyai instinct yg sgt kuat...so saya tahu kalau org x suka ke,simpan rahsia ke,tipu ke n mcm2 lagi la...so you guys better watch out la ngan saya..haha..untuk my bff..aku tahu ko happy..but thats not you that i know la dear..dont change too much...u can find better life...i know u can..please think carefully what do u want in ur life...ingat x masa dulu..we had made a lot of wonderful dreams...so lets go for it...ok..fighting!!!

hu..thats all right now..will update letter..wa lupa lak...ive got a new pinky.............!!!hahaha..


firefly out for meeting...

1 Comments