Life

sedar x sedar da lama da rupanye aku,zaza n ct kt port tnjung pelepas..rasa mcm smlm baru je sampai ptp..rupa2nye da 5 bln lbh...ct n zaza pn da abes tempoh...hu..ktrg berimpian sgt kita org ber-3 akan di absorb tp malang nye....it just a dream...smlm ct n zazza da pegi tglkan aku sorg2 untuk 2 minggu lagi..lpas ni giliran aku plak...hua sedihnye...semua org ckp walau apa pn life must go on...but its really hard actually to go on with our uncertainty life....
2 weeks later...aku pn kna sibuk mencari keje lain....ni la hidup "graduan" zaman skrg...gawat kan...kekwn aku yg tgh bljr mcm da fed up n nk cpt2 abes study n keje.....kalau aku jd dorg aku lbh rela study je kot zaman2 gawat mcm ni.....xpe la nanti korg rasa la menempuh alam mencari keje....mcm2 perasaan akan timbul..happy+frustrated+down+friendship n byk lagi la...

hu x tahu nk tulis apa da..hu...

buat ct n zaza...

best gila knal ngan korg....walaupn kita x sebaya tp kepala masuk je...sama ada korg yg x matang atau aku yg terlebih matang kot...haha..sedih sgt aku nk ucapkan perpisahan ngan korg...byk benda yang aku bljr dr korg...thanks byk2....nanti ada masa korg lawat la aku kt kl...he..kita karok kt kl lak..kui3x...hu..sedih sangat...hadiah yg aku bg 2 korg simpan baik2 ek..x tau nk bg apa..x sempat pn nk g beli bnda lain...padahal aku ingat nk bg benda lain..hu...sorila 2 je yg aku bg...keep in touch ek..jgn lupakan aku lak..adik mu yg comel ni..wink2x...aku doakan kita ber-3 dpt keje yg bagus lpas ni...ok!!berusaha!!!

itu je kot...da sedih sgt ni...firefly out..

and for today...memory tercipta...

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pon terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

0 Comments