world cup season!!

Hu...weekend again..akhir2 ni rasa masa cpt sgt berlalu..hu..pejam mata je da nk abes separuh tahun..hu...rasa da lama x enjoy..asyik keje2....pnat r..tido..sabtu ahad pn mcm xnk kuar umah sbb rasa nk tido je...hu..mkin gemuk la mcm ni...akhir2 ni rasa mcm x sihat..mkn muntah..x mkn perut mauk angin...hu...sbb stress ke ek??entahla..nk kata gastrik...mkn teratur je..apa2 ntah...sepatutnye nk kemas bilik ari n basuh baju tp mcm mala gila nk bergerk..mlm smlm ras nk demm..pakai cool fever mcm ok ckit la...hu...susah mcm ni...my life become normal routine..xde benda excited yg berlaku...hu...da la  musim father's day..so rasa mcm x best lansung....hu...he..
btw,nk ucapkan selamat bertunang kt kwn2 ptp saya dulu...cik Nad and Cik CT..mcm x caya je ek..korg ni..da la diam2..xpela..kalau korg kawen x jemput...kna korg!!he..

seronok lak tgk org bahagia....Wildan firdaus saya bila la nk jumpa ek...xpe..saya tunggu awak...


tp yg best nye akhir ni..dapat anak saudara baru..he..Muhammad Asyraff Danial..comel sgt..muka dia putih kemerah-merahan..sbb masa ngandungkan dia..mummy dia aka kak long saya suka minum air bandung..he...

to danial senior..makde sayang u too...luv u both!!!

firefly out

and for today..

 

Lirik Lagu Krisdayanti – Menanti Cinta

sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung
mampu menjawab
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku
reff:
wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku
rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku
repeat *
repeat reff
rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu


0 Comments