Ita yang kesepian...

kenapakah saya sgt xde mood..hu
Laptop saya rosak...tensen!!yela..laptop 2 da uzur sebenarnye..da nk 5 tahun pn..semua benda da rosak..xde ke org yg baik hati nk belikan saya laptop baru satu..dpt netbook pn xpe la...hu...nk masuk contest,leceh tul...huwah...tensen gila!!

sgt sedih..bagaimana saya nk mengharungi hari2 yg boring tanpa laptop or internet...hu...hari minggu plak nk dkt...nk laptop!!busan!!

xkn nk pinjam mak duit...hu..da la mak byrkan duit ..........!nanti kena bebel...leceh la..
Nak mintak pakwe,xde pakwe..n merengek kt sape ni..buhsan!!!

sape2 yg baik hati,leh x belikan or hadiahkan saya sebiji laptop..please...
Ya Allah,Ya Razak...aku hamba-Mu yang lemah berdoa,turunkanlah dan limpahi la cahaya rezeki-Mu kepada ku......


firefly out..

2 Comments

  1. ....beli ar bru.. iPad pun murah jer skrg.. Ker nk notebook yg murah? Kt Jusco Ada jual.... RM150 jer.. Hehe

    ReplyDelete
  2. tu msti notebook mngarut tu..murh no..ntah2 notebook bdk tadika yg blh bsuara tu..

    ReplyDelete