Khas untuk Kakak Hernee yang JEJOH..PEACE NO WAR!!!

He..semalam ada la org sebelah saya 2,berangan nk blik umah awal sikit..al maklum lah nk jadi isteri solehah kata dia..sibuk nk blik and masak ayam goreng kunyit,alasannye memilih menu tersebut ialah...saya x suka bahagian ayam yg byk daging tu...so senang masak ayam kunyit la,potong kecik2 kata dia...
Ni la konon2 ayam goreng kunyit yg Puan Jejoh nk masak ptg smlm
Nak di jadikan cerita,tepat pukul 5.30 ptg,suami beliau tidak sampai2 untuk menjemput beliau...dgn rasa x puas hati dia menalipon suaminya..."bang,tido ye?ayam da kuarkan?".....suaminya mungkin menjawab"iye,tido,blm lagi kuarkan"..setelah meng hang up talipon,beliau memandang saya dan berkata "ni memetahkan semangat akak nk masak tau ita,nak tunggu ayam yg keras 2 lagi"..saya pn berkata..mkn je la kt luar kak..kui3x..

Sementara menunggu suami dia fetch up,saya terlihat dia menggoogle something...saya pn pegi la ke workstation dia..akak cari apa?akak nk resipi mak ita ke?dia kata dia nk try masak bubur lambuk..saya pn tgk la apa yg dia google...sekali dia berkata "asal bubur lambuk drg ni lain?",arwah mak akak masak sedap,ada kacang semua..ni kuning sgt..setelah diteliti..saya pn tgk la betul2 kt PC..baru perasan..dia pg goggle BUBUR ASYURA bkn BUBUR LAMBUK..kui3x..memg la lain kak hernee oiii...saya punya bantai gelak..kakakakh...he..kak Hernee..




Ni BUBUR ASYURA

NI Baru BUBUR LAMBUK...

he..Firefly out..

And For Today..Malam Ku bermimpi..

P: Malam Ku Bermimpi
Hai dengan Satu Bintang
Berkata-kataku Di Jendela
Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang
Asmara Bergelora Meresap Ke Dada

L: Malam Ku Terlihat Oh Sekuntumlah Bunga
Baunya Harum Menarik Hati
Tak Sanggup Menahan Rasa Asmara
Meresap Mendalam Menusup Di Jiwa

P: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

P&L: Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda

L: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda

2 Comments