Malas la nk kecoh..nk update perasaan sendiri pun salah ke?

Gerrrrrrrrrrrraaaammmmmmmmmmmm sangat..akhir2 ni banyak betul langau dlm hidup saya..sorry to say la kan.btul la org ckp Facebook ni ada baik ada buruknye..ada best ada yang x bestnye..bukan nk bengkek pe pun..suka hati saya la nk tulis apa kt status saya kan..mcm la ko 2 bagus sangat..dah x tahu cerita diam je la..sibuk nk interframe..xyahla nk tumpang glamor n budget top kt wall FB saya..menyemak la wei..suka hati la nk tulis update apa pun kan..nk emo ke apa ke..lantak la..malas tul la nk layan langau2 mcm ni..dah la bkan kenal rapat sangat kan..setakat sebulan lebih ko knal aku,nk judge n ckp lebih2 lak..aku tahu la diri aku sendiri mcm mana kan..cakap mcm ko da knal aku dari kecik..please la...aku rasa baik aku x pernah knal pn xpe..ari 2 bising suh aku approve ko..aku approve banyak mulut lak..kn da ber "aku" "kau".da la..malas nk lebih2..

kalau x suka kawan ngan aku,sila remove ok..x ralat la wei..

Firefly out..

3 Comments