Me n Chipsmore


Lambatnya masa berlalu hari ni...Kruk...perut da berbunyi lapar ni...pedih gila perut menhan lapar...hu...al maklumlah x breakfast...he tipu je...pagi tadi da breakfast biskut Chipsmore, Sekejap ada Sekejap takde...he...yela da masuk perut memang la xde kan..abes satu bungkus Chipsmore selamat dalam perut..he..saya kurang sikit makan bisku tau....yang masuk sikit ngan tekak saya..Chipsmore je la..yang lain..sebiji pn susah nak telan..saya ada kawan baik masa kat sekolah menengah,dia suka sangat makan biskut..she even love biscuit more than nasi tau..aneh tul dia kan..he..tp saya ttp suka kawan ngan dia...kalau rajin,leh la singgah blog dia..."Thru my Window"..not my window tau..her window..she is very good in writing..so kalau ada sape2 nk offer dia jadi journlist..boleh aje..

Sementara menunggu kul 1 ni..sempat lah saya meninjau-ninjau blog orang lain..suka je tengok blog org lain..macam cantik n tersusun je..saya punya blog..hahaha..pepaham je la kan..haha..jadila kan..tu la Bahasa Melayu berterabur tapi berangan nak buat blog..ni x bermaksud English saya bagus tau..saya memang kureng sikit dalam Bahasa2 ni...he...

Sekejap je kan da bulan December..pejam celik da setahun..huwa..tahun depan da 24..pakwe pun xde lagi..opps..he..abaikan ekk...da boleh start thinking for azam baru ni..lagipun minggu depan da Awal Muharram kan...so saya ada balance 6 hari lagi untuk fikir Azam Tahun Baru..yeah..yang lain pun meh la sama2 kita pikir ye...

Firefly out..Dah kul 1..nak g makan..lapo..he..jemput makan nye semua..

And For Now..

Somewhere over the rainbow


Somewhere over the rainbow

Way up high
There's a land that I heard of once in a lullaby
Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true
Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
A way above the chimney tops
That's where you'll find me
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then oh why can't I?
If happy little blue birds fly beyond the rainbow
Why oh why can't I?



0 Comments