Saturday, December 11, 2010

Owl Vs Bat

alamak..da pukul 2 pagi rupanya..mcm x sedar je..hu...badan macam letih and ada rasa mengantuk..tp entah tak leh tido lak..da la hujan ni...apa kena ek..tu la sape suruh rajin sangat tetibe kemas bilik malam-malam buta..lepas tu da berpeluh-peluh, pergi mandi lak...mana la tak leh tido..tu namanya saja cari pasal..he..tetibe terajin lak nk kemas bilik yang da macam Mansion da...berhabuk-habuk...bilik anak dara sapela yang pemalas sangat ni..he..nasib baik lah esok Sabtu tak kerja..boleh la bangun lambat sikit..he..ni da macam burung hantu da ni..tak pun macam kelawar..kang tetibe jadi batwoman...hah..da start merepek la tu..pergi tido..


so, better owl ke bat?




oklah firefly out..


nk berusaha untuk tido sbb Penat..


Yang lain,jangan lupa gosok gigi,basuh kaki,baca doa tidor nye sblm tido..Selamat malam..


And for now,


Selamat Malam by faizal Tahir..


Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku


Sambung Baca: http://anizyn.blogspot.com/2009/11/lirik-selamat-malam-faizal-tahir.html#ixzz282hw79BA

0 comments:

Post a Comment