Friday, December 10, 2010

...

saya rindu kat awak,
awak kan kawan baik saya
tempat saya luahkan semua
awak pun selalu cari saya kalau ada masalah
mungkin kita terlalu bergantung pada diri masing-masing
sebab tu kita dah biasa ngan kehadiran masing-masing
tapi saya tahu
ni terbaik untuk kita
saya nak awak bahagia
dan saya tahu awak pun nak saya bahagia

jadi,saya dah putuskan sesuatu
saya minta maaf sebab belakangkan awak..

"Ku cuba sealu untuk mengerti
tapi tak mapu bertahan lagi
akan ku jalani hidup
mengabdi cinta
yang pantas untukku
ikatan cinta sudah berakhir
buah hati kan menjadi saksi
biar waktu menemani 
biar kenangan tersimpan dihati

1 comments:

Nazame said...

...waaahh... wahhhhhh.. wahhhhh entri ita yg paling sadis! sabarrun yer... setiap apa yg berlaku ada hikmahnyer..

Post a Comment