Hot issue: Anugerah Juara Lagu 25

wa...da abes pun AJL-25 malam semalam..kiranya debaran semua orang dah abeslah setelah pengacara Cheryl Samad, Faizal ismail and Ally iskandar mengumumkan semua pemenang-pemenang..

Nak sahre ngan semua org pun,semua orang dah tau kan sape pemenang..tp nk share gak..hahah..lantak la blog say..kui3x..

Untuk persembahan pembukaan ...

Fran nyanyi lagu Sekadar di pinggiran

Nash nyanyi pada syurga di wajahmu

M Nasir nyanyi tanya sama itu hud-hud ngan Ghazal untuk Rabiah

Dan Keputusannya..

-Persembahan terbaik: Faizal Tahir (lagu:Hanyut)-siap buat magic2 gitu..

-Persembahan Vokal terbaik:Hafiz(Nokhtah Cinta)..i like gitu.

Lagu menang tempat ke-3:Noktah cinta-Hafiz(Ajai &Sheikh Qalam)


-Lagu Tempat ke-2: Drama King-Meet Uncle Hussein Feat. Black(Taja,Tass,Tun Teja)


Angerah Juara Lagu: Tolong ingatkan Aku(Ana Rafali..dia bolot semua duit..


Untuk persembahan before annoucement pemenang..ala waktu juri kira markah..

Sharifah Aini

Ziana Zain

CT nurhaliza

memang best la persembahan Ct n ziana Zain..sebenarnya mata saya da mengantuk gila da nk kul 11..tp disebabkan nak sangat tengok CT perform..ku tahan la mata ni dari tertido..kui3x..kalaulah CT menang..memang semua no saya bagi dia kalau saya juri..he...

overall, nak ckp puas hati tu xla sangat kan..saya rasa dia punye pentas nk ala2 tiru cerita tron legacy tapi mcm x nmpak menarik sbb nampak mcm dulu2 punye theme..hu..rugi la kan sbb tahun ni kan konon pentas besar..

pasal keputusan,no komen sbb saya bukan org yang arif pasal music...

Psst: lepas ni galmor la gaya baju kurung Ana Rafali nanti..ada la Baju kurung or Kain baju Kurung Ana Rafali..kui3x..


Okla firefly out..
And for Now..
Of coursela..

Tolong ingatkan aku by Ana Rafali


Jangan disusun kata-kata penamat

Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku
Kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah kita







0 Comments