Me n BBQ

Da makin jarang saya update blog ni kan..bukan malas tau..tp Hp saya rosak..hu susah la xde kamera da kan..so kalau nk update blog xde pic mcm kosong je kan..hu...doakanlah rezeki saya lebih..mana tahu dapat HP yang turun dari langit..kan3x...bahagia rasanya...al maklumlah nak harapkan gaji saya yang seciput entah bila la mampu nk beli hp cangih manggih kan..

exceli baru balikdari BBq rumah ofismate housemate saya...memula saya segan gak nk g..tp housemate saya beria-beria ajak...x sedap lak x pegi kan..tebalkan je la muka ni g kenal2 org baru he...

punya la banyak makanan yang ada..ngan soto,fuit punch,ayam,lobster,udang,satay,otak2,..semua saya telan..dan akhornya..perut la meragam..hu...terkejut agaknye perut ni tetiba mkn mcm2 ..he..tp sedap n best la...knyang gila..terima kasih ye my housmate sbb angkut saya sekali..n terima kasih ngan tuan/puan rumah gak...
biula da kenyang kan..apa lagi sambung la tido..he..

Firefly out..

and for now..


Fly me to the moon 

Let me play among the stars 
Let me see what spring is like 
On a-Jupiter and Mars 
In other words, hold my hand 
In other words, baby , kiss me 
Fill my heart with song 
And let me sing for ever more 
You are all I long for 
All I worship and adore 
In other words, please be true 
In other words, I love you 


Fill my heart with song 

Let me sing for ever more 
You are all I long for 
All I worship and adore 
In other words, please be true 
In other words, in other words 
I love ... you

[ From: http://www.metrolyrics.com/fly-me-to-the-moon-lyrics-frank-sinatra.html ]

0 Comments