Kipas susah Mati watak Badrul" Trilogi Cinta 3

Selamat pagi cikgu..eh silap..selamat pagi semua...awal x  saya bangu pagi2 sabtu ni..he...selalunya kalau sabtu ahad selalunya saya tido pengsan sampai tengahari baru bangun..he...Hari ni da booking nk servis kereta kul 10 kt perodua servis..tu yg bangun awal tu lpas subuh terus sengkang mata..saya ni kalau tido balik mmg x bangun la jawabnya...

Berbalik pada title..malam tadi saya mimpi mcm2..jauh betul roh saya berjalan rasanya..bangun pagi tadi mcm x ckup tido je..padahal tido awal gak...hmm...malam tadi ada ke salah boleh mimpi si Badrul Trilogi cinta tu wat rakaman berlakon kt company saya ..yg tambah anehnya..saya tengah otw masuk keje nk g ofis..sekali ada org mcm tunjuk cakap..:eh t kan ZAlia ngan Adam(dalam Stroller)..tetibe je otak saya ckp..oh dia berlakon cerita Asmara ni...sekali nampak la Asmara(Shah Jazle) ngan Melati pn datang..oh..ok..betul la tu kan..cerita Asmara..tetibe ada org ckp..."wei,badrul ada kt dlm.."tengah shoot",saya tengok dari luar je la kan..(mcm ada cermin kaca dinding)..badrul tu tengah menyandar kt meja..mcm tengah mengajar...saya pn tetibe ckp..eh nk bgth semua org la..nk tulis kt FB ngan blog "badrul wat shhoting kt company aku"..sekalli dalam mimpi tu gak...saya terpikir..ëh,ni minpi je ek"..mana leh bgth org lain..bukan betul pn,,malu je nanti..hahaha..lepas tu leh lak sambung mimpi lain... huh?

Kelakor la saya ni..entah apasal entah leh mimpi aneh2...he...

Ok firefly out..nk touch up Princess sekejap sbb kotor sangat..segan je nk bawak servis nanti..he..

Have a nice weekend!!

0 Comments