Tuesday weng saya..(@_@)..

hua..pagi2 tadi dah wat benda weng..hahaha...he...pagi tadi semangat keje terlebih...jangan x tahu, kul 6.30 da tercagak kt ofis...hah...rajin x?rajin kan3x...hahahaha..xle...poyo je lebih..saya mmg sampai ofis kul 6.30 pagi...tp ada udang di sebalik mee...he...bos suruh saya datang awal untuk update digital signboard...nak x nak terpaksa la saya bangun pagi2 tadi,semata-mata nk update digital signboard tu je...ces..he...dah tu..takkan la saya nk tercongok pagi2 kan..he..start enjin kereta, terus forward g pandu laju McD...he...puas hati gile...hahahahaha...tepat kul 8, saya dah ada kt ofis balik...he...sampai ofis, xde org pn lagi pn kt ofis..hmm...what to do...

tapi hari ni lega sikit..sebenarnya ada benda yang mengganggu fikiran saya dari last week.rasa mcm seram je la nak angkat phone semua..hal keje la...tapi hari ni da resolve...rasa lega sikit...tapi busy betul gak hari ni...tapi yang pasti,hari ni terbukti teori saya selama ni betul...kalau saya datang awal ofis,mesti saya balik lambat..kalau lambat g ofis, mesti saya balik awal...he..so kesimpulannya, xnk la g keje awal...hahahaha...pemalas betul kan..

Sambil meng update blog ni...tgh tengok Abang Badrul dalam Trilogi cinta..kui3x...geram je tengok si seha tu...tarik rambut baru tau...Abang Badrul, kalau seha xnk ngan Abang Badrul, lantak dia..menyampah...he..saya kan ada...hahahahaha..x boleh blah...Please la Zuritah...awak ni gila bayang eh?hahahaha...adush..tgk Abang Badrul pegang Baby...suka..suka...suka....wink3x...

ok la firefly out...merepek betul la saya hari ni...

0 Comments