Kipas susah Mati watak Badrul" Trilogi Cinta

hahaha...kipas susah mati trilogi cinta la saya ni...tapi kan, nak tahu x satu rahsia...saya x suka Rosyam Noor jadi Razif dalam cerita tu...he...tapi ada sbb lain saya suka tengok cerita ni...ce teka ce teka..kui3x...saya sebenarnya berkenan betul ngan si Badrul atau nama sebenar dia Yuswaizar..nak kata hensem, biasa je...tp dalam cerita trilogi cinta ni nampak macho and caring n baik hati sangat..hahahaha...tu yang buat saya tangkap cintan tu...he...gatal sungguh...orang nye nampak simple je...tp kemas...segak...saya dapat rasakan di luar watak badrul tu,dia mmg org yg mcm tu...he..amboi2...melambung tinggi pujian dia ek...entah laki org ke, tunang org ke, pakwe org ke ek...kui3x..tapi suka la cara dia bawak watak badrul tu..berkesan...rasa mcm nk tembak je si seha kalau dia marah2 n pukul badrul...dapat suami baik yang leh terima baik buruk pun nk emo2...psiko pe...grrr...bikin hati gue panas je...alamak terover lak mendalami cerita ni....drg ckp cerita ni ada 40 episode, tadi da episode ke 38...tinggal 2 episod je lagi..he..lpas ni leh la saya tido awal blik...xyah tunggu sampai kul 10 sampai 11 sbb semata-mata nk tengok badrul eh silap tengok cerita ni...hahahaha...tak leh blah betul la...tapi seriously, dapat suami macam dia...sumpah tak cari lain..hahahaha...tapi kalau abang Anuar Zain yang datang, x dapat la den nak tolong..he...

okla..nk tido..tomorrow kena tercagak kt ofis kul 6 lebih just to update something at digital signboard..hu...lepas update nk mengulor cari breakfast McD..he...abesla diet...

firefly out..dont drive n drink ok..dont notty2...

0 Comments