Waktu bayi tido secukupnya 12 jam

hu...kepala saya tengah weng...semalm lepas bawak Princess 1 pergi servis, Kak Hernee ajak saya pergi teman dia g Jusco..dia nak beli barang baby...memula plan dia amik saya kt rumah saya..tp disebabkn kilat and hujan, tukar plan saya pergi amik dia...sampai je kt rumah, dia ckp kena singgah ofis jap sbb bos suh print surat..boleh x?so, ktrg dengan paksa rela...g la singgah ofis jap...tp yg best, kak hernee belanja duit minyak ngan makan..he..Tq kak hernee nanti ita belanja akak pulak...lalalalala...sekejap je masa berlalu, despite semua rintangan..Alhamdulillah, Kak Hernee perut dia da 6 bln...hahahaha...tula org kata, kalau kita berusaha,ikhtiar dan tawakkal..mesti ada hasilnya..bila tengok Kak Hernee saya percaya ngan Qada'dan Qadar Allah s.w.t. Sesiapa berusaha dia akan Berjaya..

berbalik pasal tajuk....after hantar Kak Hernee balik rumah da kul 7 lebih, saya sembahyang maghrib jap...lpas tu masak jap..makan...lepas tu da nak kul 9, saya baring2 jap ingat nk tengok cerekarama..tgk iklan mcm best...sekali terlelap, dengan x mandi ngan sembahyang lagi, tv terbukak, tepat kul 12 saya terjaga..bebetul cerekarama tu abes...hahaha...apa dah...pergi mandi sembahyang jap, dlm kul 12.30 saya tido balik sampai pagi..hu...12 jam lebih kot...da mcm bayi tido da....lpas tu leh lak mimpi aneh2 lagi..mak paksa saya kahwen..oh tidak sanggup..

okla firefly out...

0 Comments