Convocation Adik Norazilah Bt A.Kadir



Setelah sekian lama menunggu,akhirnya impian mak saya tercapai jugak akhirnya..Alhamdulillah,seorang lagi anak mak saya berjaya mendapatkan segulung diploma, Arwah Abah mesti berbangga dengan semua yang berlaku kepada anak2 abah sekarang..berharap Arwah abah masih ada untuk menyaksikan semua ni..Al-Fatihah buat beliau yang sangat kami rindui..

Setelah berhempas pulas adik saya belajar kt UiTM Chendering Kuala Terengganu,akhirnya Ahad lepas adik  telah berjaya abeskan orang ckp tradisi dalam dunia Universiti la kan...he...as my previous update, kami anak beranak telah berkunjung ke UiTM Dungun untuk majlis konvokesyen ni..
saya ngan mak siap duduk baris depan lagi dalam dewan..hahaha...semangat terlebih, terus terang rasa nk nangis gak tengok adik naik pentas amik diploma dia...rasa berbaloi saya ketuk2 n paksa2 dia belajar..he...tp semuanya atas usaha adik gak..Tahniah dik..
Tapi ada kisah disebalik majlis ni..Angah saya cakap.."This is my tragic story"..he..kesian adik saya, bangun pagi masa ari konvo tu mata dia bengkak kena gigit semua(chalet yg saya ckp x bagus tu ada semut banyak)..bengak betul mata dia...adik saya kan mata besar, so kalau mata bengkak nmpak ketara sbb mata sebelah jadi kecik..tu pun ktrg sempat suh dia tuam guna air batu,kurang la sikit..kelakor ada,kesian pun ada...takpelah dik,nanti waktu konvo degree wrapping la mata before tido,takut kena gigit semut lagi..nge3x..
So kt bawah ni ada la beberapa keping gambar,kalau gambar tu nampak kabur..ampunkan saya penghuni gua, al maklumlah,x reti duna camera DSLR..hu...main tibai je..gambar semua hancus..he...Enjoy..




















Firefly out..

psst:lepas ni ada la manusia2 pendengki yang jeles ngan kejayaan mak saya mendidik anak2 beliau...nk wat mcm mana..anak mak saya nk ckp pandai,xde la pandai sangat..tp semua nye bergantung kepada kerajinan..da kalau anak anda malas, nk wat mcm mana kan...redha je la...yang penting jgn nk meredah rumah2 org n maki2 org..mcm org xde XXXXXXX..xle nk tulis, nanti rumah kena serang lagi..opps...terlebih sudah..

Oh ye...blog saya ni hak peribadi saya,suka hati saya nk tulis apa..kalau x puas hati wat la blog sendiri...saya just meluahkan perasaan saya...sekian terima kasih..

0 Comments