Exhausted!!

Wa seriously penat gile..hmm...sekejap je rasa cuti...bosan betul la...now da kt gelang patah again..hu...I really wish nk stay kt rumah je...berdoa yg gelang patah ni dekat je ngan rumah...hu...tensen...ni da mcm duk asrama macam dulu2...bosan!!nk blik rumah pn kena pikir mcm2...grrrrrrrr...tadi jalan mcm slow sikit..saya bertolak kul 1.30 sampai nk dekat kul 5 lebih...selalu 3 jam setengah da sampai..kereta banyak...cuti kan, so maybe drg ramai blik kampung mcm saya...tu yang menambahkan penat tu...tadi ckp ngan mak...suruh angah cari keje, lepas tu saya nk berhenti keje..he..leh x?hahaha..mak gelak je..along ngan abg ipar saya pn gelak je...mak ckp sape nk bayarkan duit kereta...hu..lupa lak da ada Princess 1...he...apada...erk..penat betul rasanya...mak bekalkan lauk tadi,baru panaskan, rasa mcm x lalu lak nk mkn sbb penat..tapi badan mcm da menggigil..hu..jap lagi mkn sikit la..kesian mak masak penat2..dia da la demam..saya da ckp x payah masak..dia nk masak gak...saya bangun pagi tadi, dia da siap masak lepas tu halau saya balik GP cepat2..hu...mcm ni la setiap kali balik KL..sampai je ari nak blik GP mesti kena halau ye...he...mak saya risau x bg blik mlm2...dia kata saya rabun x nmpak...he...alasan x leh blah...kalau saya balik KL ari jumaat after abes kerja pn dia membebel...dia kalau boleh nk g mana2 mesti siang2..x mau mlm2..he..

Ok la..firefly out...

nk kemas bilik yg mcm tempat perbuangan sampah ni ngan nk gosok baju nk g keje esok...hu...penatnye...

0 Comments