Me n Cupcakes special from Kak Mira..(Hamnira Delight)

walaupun saya tengah menghadapi saat2 stress..saya nk update sikit..tadi dapat kek cawan "hari Ibu"dari kak Mira..he...Kak Mira ni dulu keje kt PTP..sekarang dia da persue her dream untuk menjadi pembuat kek dari rumah..he..ni la untung jadi perempuan..kalau rajin, duk rumah pn leh dapat duit....dimana ada kemahuan, mesti ada jalan..he...saya x sangka lak saya dapat kek cawan ni..yela..kak mira buat kek cawan  hari ibu...he..tetibe saya yg bkn ibu pn dapat..dapat pink lagi..kak hernee jeles sbb dia dpt cupcake gak tp bkn warna pink..he....Thanks Kak mira, terharu sangat2...and Happy Mother's day to you...in advance...he..


Credit gambar from Kak Hernee


buat yang lain2..rasa2 nk try kek yang dibuat khas oleh kak mira, boleh try tengok kt blog dia ni..ok...Hamnira delight

psst:cupcakes saya da penyek sbb tadi saya memandu kereta mengikut perasaan..hu...sedih....nasib baik da amik gambar..hu..

Firefly out..

0 Comments