Raya sick!!!

Hua..sedey...semua org dah start bercuti hari raya...dan dah plan untuk pulang ke kampung masing2..saya?hari Isnin masih berkerja..hu...seperti tahun lepas, saya bekerja hingga la hari terakhir Ramadhan..dan seperti tahun lepas juga, mlm raya baru saya menjejakkan kaki ke rumah bonda tercinta..oh kejamnye dunia....dan yg membuatkan diri bertambah sedih ialah, saya demam dihujung hujung Ramadhan yang mulia ini..adush x larat sungguh rasanya...ni semua penangan si kambing...hua...x mau la raya2 demam kan...dah la bukan selalu dapat cuti raya lama...x bg can betul la..hu...badan oh badan tolong la sihat before Isnin ye...mcm mana nk drive blik KL kalau demam...hu...pelissssssssssssssssss....
Buat kekawan yang nk balik kampung berhari raya tu..hati2 ye di jalan raya...
Firefly out.



Album :
Munsyid : EdCoustic
http://liriknasyid.com

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar

Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu


Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku

Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

0 Comments