di waktu tengahari yg sejuk..

Tipu la ckp kalau x sedih..tgh menghitung hari yg tinggal kt PTP ni..diam x diam da nk dekat 10 bulan saya kt cni...rasa mcm smlm je baru masuk PTP..ni da tgl 18 ari..2 x tolak sabtu ahad...lpas ni kna mula dari awal blik..he..nk cari keje n g interview...da lama rasanye x g interview..sejak menolak 1 tawaran dulu..nk kata menyesal x la..nk compare kilang 2 ngan kt PTP ni,byk yg saya belajar kt cni..happy gak..dapat ramai kawan2 baru..tp kkdg sedih gak sbb jauh sgt ngan famili n kekwn yg ada kt KL..he..life saya mmg da xde benda lain la..keje je memnjg...nk kuor pn jarang sgt..he..member2 kt KL semua bising ckp,apala ko buat ko Johor 2,mcm la kt KL xde keje..kekdg saya pn tertanye-tanye apa la yg saya buat kt JB ni ek..he..timba pengalaman la..drg yg duk kt KL pun bknnye famili drg duk kt KL..drg pn kira merantau gak..so,sama je la kan..kita semua sibuk nk cari pengalaman for better future..

Dah 10 bln kt cni,byk yg saya x tahu lagi..saya ttp buat salah yg sama lagi...hu..2 yg sedih 2..supposely,kenala better person,ni x,salah ttp ada...pening gak kepala ni kekdg..kekdg rasa mcm saya ni jenis x reti2 nk belajar dr kesilapan..asyik repeat kesilapan yg sama..yg pening kepala..of coz la my boss..dia yg kna settlekn semua masalh yg saya buat..hu..kesian gak kt dia...hu...Sorry sesgt...Maybe ni bkn bidang saya kot..yela b4 ni keje duk kt dlm makmal run sample dpt result buat report,present...2 je..x byk sgt buat communication..hu..padahal zaman skrg 2 la yg penting..tp kalau saya dpt masuk bidang yg saya nk,boleh ke saya buat???ntah2 sama je..hu..

bln ni da setahun da tglkan alam Universiti..mcm x caye je..rindu kt kekwn semua..persekitaran semua...dulu masa study pikir,malasnye nk buat assignment report,g kelas exam semu..rasa x sabar2 nk keje..bila da keje,rasa mcm nk belajar je blik sbb xyah risau pape..hu..xpe la life must go on kan..ada rezeki sambung la buat master lak kan..he..Insya-Allah..

saya redha je semua..saya yakin yang Allah mesti tunjukkan jln yg terbaik untuk saya...

Firefly out..

0 Comments