Presenting..Kek harijadi paling besar dlm hidup!!

He..walaupun da seminggu berlalu Hari Jadi saya yang ke-23..hadiahnye baru je dpt..he..akhirnya....dapat jugak>>>>What U Jejoh 1580..My princess..he..kira hadiah dari mak ni..sbb mak yg belikan..tp saya kena bayar bulan2...he..Seronok2x..masa awal2 tahun saya ada buat azam nk dptkn lesen kete je tahun ni..tp Alhamdulillah dapt kete pink sebijik..LIMITED EDITION ok!!!Pink lagi U..he..sebenarnye..empunye tuan kete x berapa cekap lagi pn bawak kete...tp org kata lelama pandai la..1st time bawak da kena jerit ngan angah...he..lepas ni tuan dia kurus la nk jimat duit untuk princess...he..

Sangat berterima Kasih pada bonda tersayang..he...luv U..tahun depan punye bezday ude nk hadiah rumah sebijik leh??kui3x...

Ada member saya ckp..."pergh...org lain beraya dpt baju baru,tp ko lagi bergaya sbb dpt kete baru...he..".he..dia x tahu..tahun ni saya raya memanglah bergaya tp papa kedana..he..

WUJ 1580..What U Jejoh???

Perodua..It's a Passion

Tersadai di depan umah..


Sesape yg berminat nk angkat kete ni sebijik...silalah klik ke link ini untuk maklumat lanjut..MyVI limited Edition..

**Tengah fikir ngan angah mcm mana nk bawak kete ni blik JB..al maklumlah..tuan dia x pro lagi..mcm mana nk bawak jalan jauh kan....hu..

4 Comments

  1. mak belikan la...hadiah bezday..he..

    ReplyDelete
  2. pheeeewiitttt..bru dpt lyn blog ni..bile la nk naik what u jejoh ni..hehe

    ReplyDelete
  3. What U Jejoh kna tgu next week baru sampai glg patah ye..

    ReplyDelete