Aku sebuah kerusi

He..hari ni tengah boring-boring dan sejuk ni(hujan kat luar..),so saya nak perkenalkan kerusi ofis saya..al kisah,kerusi ni sangat la tidak selamat..he..walaupun saya bekerja di HSE Department,tetapi ciri2 keselamatan xde lansung..hish..mcm mana ni...nasib baikla saya ni section Health&Environment je..he..kalau masuk section Emergency&Safety,memang hancus..

Kerusi ofis saya ni nak kata antik tu,xla antik sangat kan..tapi suam-suam kuku la..masalah dengan kerusi ofis ni..dia suka wat suprise dengan tuan dia..tengah duduk dia2 tetiba je dia terbelankang..spring dia da rosak kot..yela selalu nye kalau kita x kunci kerusi ni biar tengak,dia kan boleh bergerak kebelakang kan..tapi kerusi saya x...kelakor tul setiap kalai saya punye kerusi kebelakang tetiba ,kak hernee mesti membebel..he..dia suh p tukar kerusi lain..kui3x..pis pis kacang pis kak Hernee..saya malas la nak p tukar..tapi hari ni saya terpaksa tukar gak..sebab agak bahaya gak kan..so dpt la kerusi baru yang sukan baru..he..jadila..asalkan selesa..lagipun ni sebenarnye bukan ofis saya..saya menumpang kt Marine Services Department..saya punya ofis kat dlm terminal..he..tapi disebabkan bos saya capt Chong ada duk ofis kat Marine ni(dia kan HOD for both Marine and HSE)..he..so saya pun merempat la kt MArine..he..



Malam ni nak naik bas bergerak pulang ke KL..he..doa kan saya selamat sampai ye..buat kekawan semua..Salam Aidiladha..hati-hati kalau nak balik kampung..

okla..Firefly out..

and for today..
(Credit to:http://lirik-lagu-best.blogspot.com/2009/06/lirik-bitter-heart-zee-avi-kokokaina.html)


Sun rays come down as seen when they hit the ground,

Children spinning around till they fall down down down.
I wait for you, it's been two hours now,
You're still somewhere in town,
Your dinners getting cold.
I rest my case you are always this late,
And you know how much I hate waiting around 'round 'round
Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside,
Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide,
Bitter heart, my bitter heart is gettin’ just a little fragile,
Bitter heart, bitter heart of mine.
And then you come and tell me the same reason as you did yesterday,
So tell me whats her name
Doo doo da dum, doo doo da dum, doo doo doo doo doo doo da da dum dum, da da da da dum, da da da da dum, da da da da dum.
Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside
Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide,
Bitter heart, my bitter heart is just getting a little fragile,
Bitter heart, bitter heart of mine, of mine, of mine, of mine, of mine, of mine

1 Comments

  1. jgn sampai dah terantuk baru terngadah..huhu

    selamat hari raya AIDILADHA...:)

    ReplyDelete